luni, 26 decembrie 2011

Recenzie:Nu plange sub clar de luna.


Lumina lunii îţi poate schimba radical viaţa.
Şi totul începe atât de simplu…
Tu. El. Luna.
Te-ai ars!

De acord, poate că în ultima vreme Shelby a făcut câteva greşeli în relaţiile cu băieţii (dar de unde să ştie că Wes „împrumutase” acel Porsche?). Însă mama ei vitregă reacţionează de-a dreptul exagerat când o prinde sărutându-se cu un coleg de liceu.
Urmarea? Toate planurile de vară ale fetei sunt anulate, iar ea se vede nevoită să-şi facă bagajele şi să plece într-o tabără de reeducare.
Adio rochie de bal! Adio bocanci de mers în drumeţii!
Dar Tabăra Semilunii devine un loc interesant când în cale îi apare fermecătorul Austin Bridges al III-lea. Tânărul ascunde însă un teribil secret, pe care i-l dezvăluie noii sale prietene: este vârcolac! Shelby ştie limpede că nu ar trebui să se încurce cu el, dar nu poate întoarce spatele unui tip aflat la greu, mai ales când acesta arată atât de bine!
De aici nu mai este decât un pas până la o poveste de iubire, din care nu lipseşte magia clarului de lună…

Parerea mea!

Nu plange sub clar de luna este una dintre cartile pe care am reusit sa le citesc pana la sfarsit ,dar nu mi-a placut.Povestea tipica in care se afla un varcolac si o fata care se indragosteste de el.Nu ma declar fana,deoarece nu mi-a placut cum s-a desfasurat totul de la inceput.
La un moment dat mi-am amintit de povestea Cenusaresii cand mama ei vitrega ii spune ce sa faca,doar ca aici este implicat si tatal-care din fericire traieste.Ok.Shelby este trimisa la o tabara de reabilitare unde il intalneste pe Austin si alti copii bogati.Bla.Bla.Bla.Recunosc,mi-am spus ca poate doar inceputul nu o sa imi placa si ca pe parcurs o sa imi schimb parerea.No way.Felul in ca decurg lucrurile si mai ales faptul ca Austin ii spune adevarul lui Shelby,iar ea accepta asa usor -chiar daca il vede mancand carne cruda si ce s-a mai intamplat..LoL!-mi s-a parut a fi totul prea sters.Adica atunci cand afli ca un baiat pe care tocmai l-ai cunoscut este varcolac cum reactionezi?Bine sau o iei la fuga in alta directie?Poate exagerez,but seriously...Norocul nostru ca nu exista asa ceva in realitate
Am sarit peste multe momente care se presupune ca ar fi trebuit sa imi atraga atentia ,insa din pacate sunt dezamagita.Am citit multe pareri bune si iata unde am ajuns.
Ideea cu tabara pot spune ca este ok.Ceva normal deoarece chiar si in viata reala exista tabere in care copii merg ..de buna voie sau obligatii de parintii?Asta nu stiu.
Inca un lucru care nu mi-a placut a fost ca in aproape toate replicile lui Shelby se afla: hmmm sau mmm..Nu cred ca am inteles care era faza.
Nu vreau sa comentez despre timpul petrecut de Shelby si Austin in padure sau despre obsesia lui Charles de a afla informatii despre familia lui Austin.
Din punctul meu de vedere este o carte pe care o poti citi foarte usor.Avand doar 300 de pagini si fiind scrisa in asa fel incat sa atraga atentia adolescentiilor,Nu plange sub clar de luna ar fi putut fi o carte frumoasa.
Heather Davis a demonstrat ca are talent,insa felul in care a descris totul si personajele nu m-a atras deloc.Foarte simplu.Putina actiune si putin suspans.Lumina lunii este invocata mereu.Romantic,but no thanks.
Finalul mi s-a parut prea comun.Am mai gasit in cateva cartii un final asemanator,si nu ma incanta deloc.

Cam asta este parerea mea.Poate exagerez si nu am inteles cum trebuie ceea ce incerca autoarea sa transmita,insa repet sunt dezamagita.

Aceasta carte a primit din partea mea doar 2 stele din 5,ceea ce de fapt ar insemna ca este ok.
Dar nu este.

Daca doriti sa comandati aceasta carte tot ce trebuie sa faceti este sa intrati pe site-ul Leda

8 comentarii:

Alecsa All spunea...

Waa dar nu ti-a placut delooc :)) Eu n-am citit-o inca, o am in biblioteca de cand am cumparat-o cu Bravo.

Blacky spunea...

Mda...In orice caz asta este parerea mea..poate tie o sa iti placa.

Alecsa All spunea...

Si sfarsitul cum e? Te lasa in pom sau e clar..?

Elena Zaharia spunea...

Am citit si eu cartea. Sper sa vol. 2 sa fie mai frumos.

Blacky spunea...

Asta sper si eu ,dar sincera sa fiu ma indoiesc.Ca sa fie mai reusita trebuie schimbate destule la poveste.

Iulya Elena spunea...

Am citit si ew cartea si mi s.a parut ok...ew cunt inebunita dupa povesti de dragoste ...dar acum astept si cartea a 2a..

Blacky spunea...

Dupa cum am mai spus si la alte recenzii:Aceasta este parerea mea,nu trebuie sa fie si a voastra!:)Ma bucur ca ti-a placut cartea si poate tu ai inteles mesajul care incerca autoarea sa il transmita.

ank_adaus spunea...

cel mai mult mi-a placut Titlul-continutul si mi s-a parut ca lasa de dorit...dar pentru o lectura usoara de seara merge :)