joi, 19 ianuarie 2012

Recenzie:Pe jumatate moarta.

 Info.
Mă numesc Madison Avery şi trebuie să vă spun că acolo se află mai mult decât puteţi vedea, auzi sau atinge. Ştiu, pentru că eu mă aflu acolo. Şi văd. Aud. Ating. Trăiesc.

Balul de absolvire al lui Madison a fost mortal – la propriu. Din cine ştie ce motiv, ea a fost ţinta unui spintecător al întunericului – da, genul acela de spintecător – decis să scape de ea, cu trup şi suflet. Dar, înainte ca spintecătorul să-şi încheie treaba, Madison a reuşit să-i ia amuleta ciudată şi strălucitoare şi să scape.

Acum, e captivă pe Pământ – moartă, dar nu dispărută. Cumva, amuleta îi oferă iluzia unui corp, permiţându-i să trăiască la limita dintre viaţă şi moarte, undeva între acum şi ceea ce urmează. Nu ştie de ce, spintecătorul întunericului e pe urmele ei, dar ea n-are de gând să stea cu mâinile în sân şi să lase soarta să-şi urmeze cursul.

Cu puţină ingeniozitate şi cu ajutorul unui spintecător al luminii (unul dintre tipii buni! poate…), dar şi al băiatului de care e îndrăgostită, precum şi al (o, da!) îngerului ei păzitor, Madison e gata să-şi ia destinul în propriile mâini o dată pentru totdeauna, înainte ca acesta să o controleze pe ea.

Asta dacă ea crede în asemenea lucruri.

Parerea mea.
Pentru inceput tot ce vreau sa spun este ca ma bucur ca am avut sansa sa citesc ceva scris de Kim Harriso.Am citit cateva rezumate ale cartilor ei pe GoodReads si mi s-au parut destul de interesanteO autoare noua pe lista mea lunga.
Din pacate primul volum din seria Madison Avery nu mi-a atras atentia chiar asa de mult.Recunosc,are ceva nou pe care nu l-am mai intalnit in alte carti,nu ma refer la ingerii,ci la spintecator.Ceea ce mi s-a parut interesant a fost amuletele spintecatorilor si faptul ca Madison a ramas in viata datorita unei amulete..daca as putea spune in viata..Este o idee noua si destul de interesanta.Poate mai exista si alte cartii cu asa ceva ,iar eu nu am pus mana pe ele inca..cine stie.
Exsita actiune,ceea ce imi place,dar totul este foarte usor de la inceput.
Primele 5 capitole le-am citit foarte usor.Felul lui Madison de a fi mi se pare un pic ciudat,si cred ca sunt de acord cu porecla "Madison Nebuna",asta daca nu as fi aflat despre accident si spintecatori.
Cel mai mult m-au atras poeziile lui Grace.Oh,doamne,cat am ras la ele.
Q1.
"Fost-a odata o blonda fata,iar cositele-i erau ca parul de iapa,canta G.R.A.T.I.I o-suta-saptezeci-si-sase,plutind langa urechea mea.Si-l piptana si si-l peria ,crezandu-se de-o frumusete rapitoare,pana il al ei sampon am pus niste crema depilatoare."
Q2.
"Fost-a odata o fata cu tenisi incaltata care le spunea tuturor ca-i moarta,pe data.E clar ca o tigla de pe casa-i lipseste,a zis toata lumea,camasa de forta-i se potriveste."

E cam greu sa ignori aceste versuri chiar si in momentele cele mai stresante.
Ceea ce mi sa parut ciudat a fost faptul ca Barnabas sustinea ca Josh si tatal lui Madison nu-si aminteau nimic despre accident lui Madison,apoi brusc incep sa aiba vise despre asta.
In urmatoarele 5 capitole Madison face multe lucruri care o baga in belele.Din nou ingerul ei pazitor mi-a atras atentia,ba cu poeziile ,ba cu lucrurile pe care le face ca sa-i impiedice sa faca ceva.Cel mai mult mi-a placut cand Amy s-a ales cu nasul vanat.
Cred ca din toata cartea doar de Grace-ingerul pazitor-mi-a placut cel mai mult.
Madison dovedeste ca ar face orice ca sa-l salveze pe Josh,dar si pe ea.Infruntarea cu Nakita este un moment destul de reusit.
Kim are un mod foarte placut de a scrie.Poate daca nu grabea lucrurile in primele 5 capitole totul ar fi fost diferit,iar actiunea ar fi fost mult mai placuta.
M-am inytrbast de ce nu apareau Ron si Barnabas si am aflat raspunsul in capitolul 10,un raspuns nu tocmai placut pentru Madison.Dar ceea ce urmeaza....
M-am gandit ca poate pana la urma totul se va termina simplu,Madson is va recupera trupul si isi va vedea de viata ei..ei bine,m-am inselat.
Uciderea lui Kairos ,devenirea lui Madison cronometror al intunericului a facut ca totul sa fie mai interesant ,iar implicarea serafimului la sfarsitul cartii a fost chiar un lucru bun.

Nu as putea sa spun ca aceasta carte este una dintre preferatele  mele,deoarece oricat de mult mi-a placut ceea ce se petrecea uneori m-am asteptat la mai mult.Are un subiect bun care ar fi putut fi imbunatatit,nu ca afi critic sau ceva,repet asta este doar parerea mea.
Luand in considerare faptul ca s-a terminat cu bine,desi Madion s-a ales cu doi spintecatori pe ca-sau mai multi-si cu un rol pe care nu si la dorit ,as putea spune ca este o carte destul de ok.

Nu pot sa ii dau 5 stele,asa un 3.5 este de ajuns din partea mea.

Daca doriti sa comandati aceasta carte intrati aici:CorintTeens.
Daca doriti sa aflat mai multe despre aceasta seriei intrati aici: GoodReads.

Niciun comentariu: