luni, 20 februarie 2012

Recenzie:Academia Vampirilor.

DOAR CEA MAI BUNĂ PRIETENĂ TE POATE APĂRA DE DUŞMANII TĂI NEMURITORI…

Academia Sf. Vladimir nu este o şcoală ca oricare alta, ci un loc secret, ascuns în străfundurile pădurilor din Montana, în care moroii (vampiri vii şi muritori) sunt educaţi în tainele magiei, iar tinerii dhampiri (jumătate oameni, jumătate vampiri) sunt antrenaţi să-i apere de atacurile sângeroase ale strigoilor (morţi vii), cei mai înspăimânttori şi mai periculoşi vampiri.
Rose Hathaway, o fată dhampir, se pregăteşte să devină gardă de corp pentru prietena ei cea mai bună, prinţesa moroi Lissa Dragomir. Antrenamentul pentru lupta cu strigoii este unul dur şi epuizant, iar, pe lângă intrigile şi comploturile din Academie, situaţia ei se complică din cauza unei idile tăinuite şi interzise. Având o legătură psihică ieşită din comun, cum nu s-a mai întâlnit de secole, cele două eroine încearcă să facă faţă ameninţărilor…


Parerea mea!
Academia Vampirilor este una dintre seriile mele preferate.In 2010 am auzit atatea lucruri despre Academia Vampirilor incat mi-am zis ca trebuie neaparat sa o o citesc.Ei ,bine asta a fost pe la sfarsitul anului.
In 2011 am ajuns si eu intr-un final sa citesc primul volum din fericire.Eram atat de incantata!Si pe bune dreptate.Am adorat cartea din prima clipa.Nu este doar o simpla serie cu vampirii,asta cred ca stie toata lumea.Ceea ce Richelle Mead ne invata este ca prietenia este mai presus de orice-nu mai presus de familie,bineinteles-,dar autoarea ne-a aratar prin Rose ca in unele circumstante sa iti salvezi prietenii este mai important decat propria ta viata.Imi amintesc ca in timp ce citeam cartea faceam tot felul de tampenii.Imi imaginam cu ar fi sa fiu in locul lui Rose,sau sa am o prietena ca ea.Ceva de genul.Dar merita.Intodeauna incerc sa ma pun in locul personajului principal lasandu-mi imaginatia sa isi faca de cap.Trebuie sa spun ca daca nu as fi citit aceasta serie probabil nu as fi aici,acum scriind o recenzie-daca se poate numi asa.
Ador cum scrie Richelle.Lumea moroilor si dhampirilor e foarte  speciala,chiar daca strigoii bantuie.
Daca stau bine si ma gandesc,nu sunt sigura ce anume m-a atras cel mai mult la primul volum :atitudinea nebuneasca a lui Rose sau Dimitri Belikov?Sincera sa fiu totul.Mi-a placut la nebunie legatura dintre Rose si Lisa,o prietenie pentru care merita sa lupti indiferent de ce se intampla.
Au fost momente in care am crezut ca inebunesc din cauza suspansului,insa atunci cand actiunea isi facea aparitia am uitat de tot.
Daca vrei sa afli ce este prietenia,si sa ai parte de actiune Academia Vampirilor este cartea potrivita.
Partea buna a lucrurilor,este ca Richelle mi-a facut placerea e a nu implica varcolaci in aceasta serie.Sincera sa fiu am ajuns in acel moment in care nu mai imi doresc sa citesc nici o carte cu vampiri in care sunt implicati si varcolace.De ce?Habar nu am.In fine.As putea sa continui la infinit sa scriu despre aceasta carte.Personajele m-au surprins fiecare placut in asa mod incat nu mai stiu de partea cui sunt.Christian,Lissa ,Eddie si Mason sunt patru personaje care imi sunt foarte dragii.De Victor nu mi-a placut din prima clipa in care am citit despre el si am avut sentimentul ca ceva se va intampla ,si am avut dreptate.Lumea morilor mi se pare fascinanta,dar parca tot mai interesanta este cea a dhampirilor chiar daca acestia isi risca viata pentru moroi.Ceea ce vreau sa spun este ca prefer de o mie de ori sa lupt,decat sa astept sa fiu protejata sau sa primesc totul de-a gata.
Atunci cand ai o prietena precum Rose alaturi de tine sti ca totul va fi bine,iar ziua de maine o sa fie mai buna.

Academia Vampirilor va ramane intodeauna una dintre seriile mele preferate.Richelle si-a castigat locul in topul autorilor mei preferati.Fiind a doua serie cu vampiri pe care am citit-o in 2011-prima este Jurnalele Vampirilor-trebuie sa spun ca va recomand sa cititi macar primul volum!Mai departe voi decideti...
Nu pun citate,deoarece atunci ar trebui sa scriu toata cartea....

In orice caz...primul volum din seria Academia Vampirilor de Richelle Mead intitulat Academia Vampirilor a primit nota 5/5-It was Amazing-din parte mea atat pe blog,cat si pe site-ul GoodReads.
Trebuie sa multumesc editurii Leda pentru ca a publicat aceasta serie la noi in tara.Deci: Multumesc!

Daca doriti sa comandati aceasta carte mai jos gasiti link-uri de la libarii si de la Editura Leda.
Libris.
Elefant.
Leda.

15 comentarii:

Crisa spunea...

seria mea preferata :)
felicitari pt. review

Elena Zaharia spunea...

Aceasta este prima mea serie cu vampiri pe care am citit-o.

Katherine spunea...

nu am citit nici un volum, dar sigur in viitor voi citi. Mi se pare foarte interesanta seria

Blacky spunea...

@Crisa:Si am mea este.Desi trebuie sa recunosc a nu am decat primul volum in biblioteca.Restul le-am citit in format electronic.Sper ca in viitor sa fac rost de toate.

@Elena Zaharia:La mine este a doua.Prima a fost Jurnalele Vampirilor,insa ma bucur ca am avut placerea sa citesc si Academia Vampirilor.

@Katherine:Iti recomand sa citesti seria.Este absolut incredibila!

monika.love96 spunea...

Am citit si eu toata seria si este absolut superba!

Blacky spunea...

Sunt de acord cu tine,Monica.Momentan nu am avut timp sa fac recenziile la celelalte volume,dar in curand ma apuc si de ele.Academia Vampirilor este favorita tuturor.Dar trebuie sa recunosc ca Richelle este geniala!

handmade lorecris spunea...

Noroc cu mega reducerea de la Leda, ca mi-am cumparat seria. sunt la jumatatea vol 4 si le devorez in continuare cu pofta! mi se pare ca este una dintre cele mai bune serii care chiar merita citita.
K. Armstrons si R. Mead sunt preferatele mele. :)

ank_adaus spunea...

aceasta colectie este pe lista mea de cumparaturi ..din pacate nu am citit-o inca, dar la cat de laudata este, cred ca merita investitia.

Blacky spunea...

Merita.Este o serie foarte buna.Cel putin asta este parerea mea.Sincera sa fiu nu regret ca mi-am cumparat primul volum.

ank_adaus spunea...

am inceput seria, este superba, captivanta...nu o pot lasa din mana..este o serie foarte reusita

Blacky spunea...

Eu recent am recitit al doilea volum.Am stat inchisa in camera mea ca sa il termin.Toata lumea ma dat disparuta..dar sincera sa fiu nu mi-a pasat :))

Stanescu Dana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Stan Dana spunea...

Ei bine, cum se stie,cartile de care fugim mai mult si mai mult ne plac la"nebunie", asa mi sa întâmplat și mie,am fugit de aceasta carte, și ei bine, când am început sa citesc nu m-am mai putut dezlipi de aceasta carte. Recenzia ta încadrează bine acțiunea și conduce pe cei interesați spre a lectura "Academia vampirilor",desigur, rămâne la latitudinea fiecăruia sa citească și sa fie de acord sau nu cu ceea ce spui tu.

Tyna spunea...

nici pe ine la inceput aceasta carte nu m-a atras,dar dupa ce i-am citit recenzia si am inceput sa imi iau cartile cu BV ..mi-a placut la nebunie!!sunt la vlo 3 si o ador pe Rose!

alexa ioana spunea...

una dintre seriile mele preferate
am devorat-o pur si simplu si imi venea sa plang cand am ajuns la ultimul volum