marți, 21 februarie 2012

Recenzie:Jocul Minciunii.

Cum ar fi dacă ai avea o soră geamănă pierdută cu mult timp în urmă?
Cum ar fi dacă ar dispărea exact în ziua în care trebuia să vă întâlniţi?
Cât de departe ai merge ca să afli ce s-a întâmplat?



Când eşti mort, cel mai rău e că nu mai ai parte de micile plăceri ale vieţii: săruturi, secrete, bârfe… Dar eu sunt pe cale să fac ceva ce n-a mai făcut nimeni: să-mi repet viaţa, cu ajutorul Emmei, sora mea geamănă de mult pierdută, pe care nici măcar n-am apucat s-o cunosc.

Am dispărut chiar în ziua când trebuia să ne întâlnim, iar acum Emma încearcă disperată să afle ce s-a întâmplat cu mine. Ca să dezlege puzzle-ul, singura soluţie e să devină eu. Dar cum să râdă la glumele găştii mele de prietene? Cum să-l convingă pe iubitul meu că ea e fata de care s-a îndrăgostit? Cum să facă pe fiica fericită atunci când îi îmbrăţişează de noapte bună pe părinţii mei?

Şi cum să păstreze în continuare secretul atunci când îşi dă seama că ucigaşul îi urmăreşte fiecare mişcare?



Să înceapă jocul minciunii!

Adevăr sau minciună?




Saptamana trecut am primit de la Librarie Online Libris cartea Jocul Minciunii de Shepard pentru recenzie.
Ei,bine,parerea mea incepe asa.
Trebuie sa mentionez faptul ca Jocul Minciunii este prima carte scrisa de Sara Shepard pe care am citit-o.Am auzit multe pareri bune despre ea si am fost curioasa sa aflu despre ce este vorba.La inceput am fost un pic dezamagita deoarece nu prea intelegeam despre ce este vorba.Sunt anumite scene in carte care am incercat sa le inteleg ,insa din pacate si acum sunt in ceata.Ceea ce mi s-a parut ciudat este faptul ca aceasta carte este scrisa din punctul de vedere a unui personaj care se presupune ca este mort.Cum a ajuns Sutton -ca fantoma-in viata Emmei si cum stie tot ceea ce gandeste Emma,asta este un mister pentru mine.
Sara Shepard ne prezinta viata unor fete bogate,rasfatate care fac tot felul de farse fara sa se gandeasca de doua ori.Recunosc nu ma declar mare fana a farselor si niciodata nu o sa fiu.Ceea ce ma facut pe mine curioasa si sper sa aflu in volumul urmator este:Ce s-a intamplat cu Sutton si cine o ameninta pe Emma?
La un moment dat nu am mai vrut sa citesc cartea deoarece mi s-a parut un pic plictisitoare.Actiunea este simpla si nu se intampla prea multe lucruri,dupa parerea mea.
Imi place cum scrie Sara Shepard,insa de data asta nu pot sa spun ca Jocul Minciunii mi-a placut foarte mult.
Au fost atat scene bune,cat si scene care nu mi s-au parut destul de interesante.Inca un lucru care mi-a atras atentia a fost titlurile capitolelor.Unice,as putea sa spun.

Parerea mea este foarte scurta de data asta.Nu prea am ce sa spun despre aceasta carte,doar ca este buna si va recomand sa o cititi.

Nota mea pentru aceasta carte este:3.5/5.
Mai jos gasiti site de unde puteti comanda aceasta carte.
Librarie Online Libris.

Un comentariu:

Lorely spunea...

Imi place super mult aceasta carte!
Nu sunt genul care sa citeasca asa ceva, insa aceasta m`a destins foarte mult!