joi, 8 martie 2012

Recenzie:Invocarea,

Chloe Saunders avea o viaţă relativ normală. Dar acum se pomeneşte într-o situaţie cu totul ciudată pentru că: Brusc, începe să vadă oameni morţi. Este închisă într-un sanatoriu pentru adolescenţi cu tulburări mintale. Sanatoriul nu este ceea ce pare… Numele meu este Chloe Saunders şi viaţa mea nu va mai fi niciodată la fel ca până acum. Tot ce voiam era să îmi fac prieteni, să cunosc băieţi şi să continui să fiu o adolescentă obişnuită. Dar nici măcar nu mai ştiu ce înseamnă asta. Totul a început în ziua în care am văzut prima mea stafie − şi stafia m-a văzut pe mine… Acum, stafiile sunt pretutindeni şi nu vor să mă lase în pace. Şi, ca şi cum asta n-ar fi fost de-ajuns, m-am trezit închisă în Sanatoriul Lyle, ,,un loc special” pentru adolescenţii cu probleme psihice. Şi totuşi, sanatoriul nu este ceea ce pare. Să nu mai spuneţi nimănui, dar eu cred că şi cei închişi aici cu mine sunt mai mult decât se arată la prima vedere. Problema e de partea cui sunt ei? Iar cea care trebuie să descopere ce secrete periculoase ascunde Sanatoriul Lyle sunt eu… înainte ca tainele − şi scheletele − sale să revină ca să mă bântuie.

Parerea mea.
Invocarea de Kelley Armstrong este o carte pe care am citit-o mai de mult.Nu m-am gandit niciodata sa ii fac recenzie deoarece atunci nu aveam acest blog.Kelley a creeat o lume magica in care supranaturalii trebuie sa supravietuiasca impreuna ,deoarece singurii nu prea au sanse avand in vedere ca unii sunt vanatii de cei ca Davidoff.Chloe este unul dintre acei supranaturalii.
Primul volum din seria Fortele Raului Absoult are un inceput promitator,desi nu m-am asteptat sa imi placa prea mult.Cel mai mult mi-a placut combinatia pe care Kelley a facuto.Necromanti,semidemonii,vrajitorii si samani?Ah si sa nu uitam varcolaci.Prima carte pe care am citit-o care sa aiba ca personaj principal un necromant,si am ramas cu o parere buna.Primele capitole mi s-au parut un pic plictisitoare,cel putin pana cand aflam ce se intampla la scoala cu Chloe.
Chloe ajunge intr-un sanatoriu dupa ce este fugarita la scoala de o fantoma a unui paznic.Profesorii nu intelegeau ce anume se intampla cu ea si au ajuns la concluzia ca a inebunit.Ganditiva cum ar fi sa fiti in locul lui Chloe si intr-o zi sa vedeti o stafie.Ingrozitor ,cel putin asa cred eu.
La sanatoriul Lyle mai sunt si alti c opii care au fost internati cu pretextul ca sunt bolnavi,cand defapt ei se afla acolo din alte motive.Derek si Simon sunt siguri baietii care mai raman dupa ce Chloe ajunge acolo,si pe langa ei mai sunt 3 fete:Tori,Rae si Liz.In urma unui atac unui atac asupra unei profesoarei Liz este transferata.
Actiunea cartii este la inceput usoara,dar pe parcurs devine din ce in ce mai interesanta.Chloe afla ca este necromant datorita lui Derek care insista spunandu-i tot felul de lucuri.Derek si Simon se afla in acel sanatoriu din cauza disparitie tatalui lor-de fapt tatal lui Simon.Cei doi pun la cale o evadare,la care participa si Chloe intr-un final.
De Tori nu mi-a placut deloc.De la inceput se poarta urat cu Chloe si face unele lucruri care nu sunt prea placute.Rae are o atractie incredibila pentru foc.Fusese prinsa de mai multe ori cu chibrituri.
Derek desi este nepoliticos si uneori m-a scos din sarite,mi-a schimbat parerea despre el cand am aflat ca vroia sa il ajute pe Simon sa evadeze.
Au fost destule replici amuzante,dar si unele usturatoare.
Ceea ce am uitat sa mentionez este faptul ca Chloe vrea sa devina regizor.Sunt unele scene in care ea incearca sa isi dea seama cum s-ar intampla ceva daca ar fi regizat de ea.Este destul de interesant.

Am multe lucruri de scris despre aceasta carte ,dar ma tem ca o sa scriu prea multe detalii ,asa ca o sa mai scriu cateva cuvinte si pun punct acestei recenzii.

Repet ca mi-a placut aceasta carte.Are un subiect unic si merita citita.Nu cred ca am mai gasit o carte care sa aiba necromanti,samani,vrajitorii,semidemonii si varcolaci la un loc,si de aceea am scris ca este unica.Ma bucur.Kelley se afla pe lista autorilor preferati.Seria Fortele Raului Absolut se afla printre primele serii citite de mine care mi-au placut cu adevarat.
Va recomand sa citit aceasta carte.Nu exagerez cand spun ca merita.

Nota mea : 5/5.

Daca doriti sa aflati mai multe detalii despre autor atunci puteti sa citit aceasta postare: Let's talk about...Kelley Armstrong. -Acolo gasiti detalii despre Kelley ,dar si despre Fortele Raului Absolut.

Site de unde puteti comanda cartea.

-De pe site-ul Leda gasiti cartea si in editie de chiosc: Invocare(editie de chiosc)  si Invocarea.
-Pe site-ul Librarie Online Libris gasiti cartea in engleza si romana: The Summoning si Invocarea.