vineri, 23 martie 2012

Recenzie:Revelatia.

Chloe Saunders este o necromanta ale carei puteri nu pot fi controlate: ea readuce mortii la viata chiar si fara sa vrea. Iar puterile ei crescande reprezinta o amenintare pentru cei care au creat-o initial ca pe un experiment stiintific, prin modificari genetice. Acum, Chloe fuge pentru a-si salva viata, impreuna cu trei dintre prietenii ei inzestrati cu puteri supranaturale – doi vrajitori si un varcolac –, inainte ca Grupul Edison sa ii gaseasca si sa ii lichideze.
!Va sugerez sa cititi cartea.Nu va luati dupa recenzia mea.Aceasta este parerea mea ,dar nu trebuie sa fie si parerea voastra. !

Aventura continua in al doilea volum din seria Fortele Raului Absolut,intitulat Revelatia,doar ca de data asta e mult mai buna!Finalul primului volum a fost un pic socant,insa mi-am revenit imediat dupa ce am inceput Revelatia.
Chloe afla mai multe despre experimentul la care a fost suspusa impreuna cu Derek,Simon,Tori,Rae si ceilalti,si nu doar asta.Afla lucruri pe care nici unul nu le stia.
Mi-a placut mai mult acest volum,desi faptul ca a inceput cu acea institutie sau spital a fost destul de ciudat.Poate doar mie mi sa parut,insa totul se schimba pe parcurs.Chloe dupa ce afla tot ce trebuie evadeaza impreuna cu Tori datorita lui Lauren.Care se pare ca nu si-a tradat nepoata.
Lucrurile devin din ce in ce mai bune dupa ce Chloe ii gaseste pe baietii,dar pana atunci se intampla mai multe.
Kelley a reusit sa continue povestea fara sa ma dezamageasca,ba chiar acum imi place si mai mult.Da,e a doua oara cand citesc cartea.Nu,nu mi-am schimbat parerea.
Sunt unele scene in carte care nu mi-au placut.Adevarul este ca nu cred ca exista vreo carte care sa nu aiba partile acelea neplacute.Nu ar mai avea sens atunci.
Inca o data personajele si-au pastrat farmecul,iar scenele au fost pe placul meu.Trebuie sa mentionez faptul ca Tori intodeauna ma scos din sarite ,dar nu ma gandeam ca o sa fie asa de rea.
Scenele in care erau doar Chloe si Derek au fost placute,chiar daca existau acele clipe in care Derek se comporta aiurea.
Stiti proverbul :"Aschia nu sare departe de trunchi"?Ei,bine acesta este perfect in cazul lui Tori si mamei ei.Cele doua ,chiar daca nu se inteleg deloc ,au acelasi comportament.Doar sunt mama si fiica.
Mi-a placut foarte mult cartea.Nu prea am ce sa mai spun.Da,au fost momente neplacute,dar mai multe au fost placute.Stiu ca nu prea are sens ce scriu acum,dar daca o sa cititi cartea o sa va dati seama despre ce vorbesc.


Nota mea :5/5.

Puteti comanda aceasta carte de pe urmatoarele site.
Leda. si editia de chiosc.
Libris.( Ro si Eng)
Elefant(de asemenea gasiti si editia de chiosc.)

3 comentarii:

Crisa spunea...

Am citit aceasta carte, defapt intreaga trilogie si mi-a placut foarte mult.
Recenzia ta este foarte reusita, cu suficiente detalii iar blogul tau la fel, imi place foarte mult.
Iti urez succes in tot ceea ce faci!

Blacky spunea...

Multumesc,Crisa!Ma straduiesc.
Ma bucur ca ti-a placut aceasta serie.
Iti urez si tie succes in continuare.Iti urmaresc blogul cu placere si sper ca o sa continui tot asa!

nadia candrea spunea...

am vazut seria la o prietena si m-a interesat pentru ca le citea intr-un ritm ametitor! mi-a placut in mod deosebit Revelatia, m-a tinut cu sufletul la gura!