luni, 23 aprilie 2012

Recenzie:Casa de Sticla.


Bine ati venit in Morganville, Texas!
Nu ramaneti pe afara
dupa ce se lasa intunericul...

Morganville este un mic oras universitar din inima Texasului, plin de personaje ciudate... unele chiar malefice. Atunci cand studenta Claire Danvers se muta din campus intr-una dintre cele mai vechi case din Morganville, ea descopera ca persoanele cu care imparte locuinta nu dau prea multe semne de viata. Cu toate acestea, ele o vor apara pe Claire, atunci cand cele mai tainice secrete ale orasului vor iesi la lumina, lacome de sange proaspat.
Parerea mea.
Am ajuns si la aceasta recenzie.Casa de sticla este una dintre cartile mele preferate cu vamprrii.De ce?Pentru ca aici am aflat despre patru personaje care mi-au placut din prima clipa.
Este o carte care ofera multa actiune pe gustul meu.Sincera sa fiu ma asteptam ca primul volum din aceasta serie sa fie asa de bun,ma intreb oare daca si volumul doi va fi la fel sau mai bun..Hmm...Mai vedem.
Claire este personajul principal.Aceasta este nevoita sa se mute din campus din cauza unor anumite persoane care nu o lasa in pace.Ei,ar trebuii sa le multumim deoarece daca nu s-ar fi intamplat ceva ,Claire nu i-ar fi cunoscut pe Michael,Shane si Eve.
Rachel Caine ne-a oferit o lume in care vampirii faceau in asa fel incat sa supravietuieasca printre oamenii,dar asta nu inseamna erau egali.Doar stiti cum sunt vampirii,ei se considera fiinte superioare care pot face ce vor cand vor.Da,sunt mai puternici,insa cu putin curaj poti ajunge sa realizezi multe.
Din pacate Claire nu stie ce se petrece cu adevarat in Morganville.Ea si restul elevilor din campus cred ca acel oras este ca oricare altul,desi adevarul este altul.In orasul unde oamenii normal ar trebuii sa fie fericiti,sa aiba curajul sa iasa pe strada chiar si noapte,realitatea nu este asa de usoara si toata lumea este in pericol.
Aceasta este avertizata sa nu umble noaptea,iar alaturi de noii ei prietenii Claire va descoperi ce se intampla cu adevarat in Morganville.

Adevarul este ca mereu cand aflu despre o serie cu vampirii la inceput am indoielii,dar uite ca nu intodeauna raman la aceasi parere.Rachel Caine a reusit sa ma surprinda placut cu o poveste care va fi mereu in gandul meu.
Casa de sticla este o carte care merita citita.Desi mi-ar fi placut daca ar fi fost scrisa la persoana I ,din punctul de vedere a lui Claire,ma multumesc si asa.
Sfarsitul cartii m-a lasat practic fara cuvinte si nerabdatoare sa aflu ce se va intampla in volumul doi.Oare ce se va intampla in continuare cu Claire,Shane,Michael si Eve ?

Nota:5/5.
Site de unde puteti comanda aceasta carte.
Leda.
Libris: Ro si Eng.
Elefant.

Un comentariu:

Ştefana Alexandra spunea...

Sincer şi mie mi-a plăcut foarte mult cartea. Shane e aşa un scump, chiar dacă e enervant uneori, iar Michael, well ce pot să spun e şi mai şi, chiar dacă în catea asta e cum e... nu vreau să dau spoiler. Claire începe şi ea să fie pe picioarele ei, iar Eve rămâne drăguţă, chiar dacă momentan lucrează pentru Oliver. Chiar mi-a plăcut de Oliver în cartea asta, păcat de ce se întâmplă cu el mai târziu.