marți, 3 aprilie 2012

Recenzie:Eternal Starling.

Evie Starling a trăit o viaţă relativ lipsită de evenimente ca ieşind cu prietenii, bârfind despre băieţi, şi conducând Mustangul ei din 1966. Toate acestea se schimbă atunci când pentru a începe facultatea se mută în Gunnison, Colorado, şi cunoaşte doi bărbaţi misterioşi.
De-a lungul secolelor, Alex Night şi Emil Stone au tânjit după Evie - dar fiecare are motivele lui pentru care a aşteptat să fie cu ea. Când ambii bărbaţi pretind că sunt sufletele ei pereche şi îi povestesc despre trecutul de necrezut, Evie află că nu e persoana care credea că e.
În curând, Evie se va trezi în mijlocul unei bătălii vechi de secole dintre Societatea Amaranthine - protectorii sufletelor, şi Rezistenţa Daevos - cei care distrug sufletele. Cu un trecut pe care nu-l înţelege şi un viitor în care pericolul tot creşte, Evie trebuie să decidă în cine poate avea încredere. Dar Alex şi Emil nu sunt singurii care o vor pe Evie, iar sufletul ei e pe cale să devină frânghia de legătură într-un război de.. însuşire a lui.






Pentru inceput vreau sa le multumesc lui Krisz si Alexya de pe blogul Walking on Letters pentru ca au fost de acord sa ma lase sa copiez descrierea carti in romana.Stiu,in ultimul timp am fost foarte lenesa,dar iata ca incerc sa imi revin.
 
Datorita faptului ca autoarea Angela Corbett mi-a trimis cartea in format electronic am avut si eu sansa sa o citesc.Sincera sa fiu a meritat!
Ati auzit pana acum de suflete pereche?Ei,bine,in aceasta carte despre asta este vorba in mare parte.Nu am gsit prea multe carti care au avut ca subiect suflete pereche,foarte rar,insa Angela Corbett,autoarea carti,ne prezinta o poveste care cu siguranta nu merita ignorata.Cel putin mie mi-a placut foarte mult si asa am decis sa sustin campanie de publicare de pe blogul Walking on Letters.
*****
Ce mi-a placut cel mai mult la aceasta carte au fost personajele,dar si povestea,insa trebuie sa recunosc ca daca ar aparea cineva la usa mea si mi-ar spune ca este sufletul meu pereche as reactiona exact ca Evie.Cum?Pai as crede ca persoana respectiva e nebuna.
Evie Starling s-a mutat in Gunnison, Colorado departe de familia ei si pregatita sa parcurga o noua etapa a vietii ei:Facultatea.Ea locuieste impreuna cu prietena ei cea mai buna ,Jasmine.
Bineinteles,viata ei este linistita,frumoasa..cel putin pana in ziua in care il intalneste pe Alex Night.
La inceput nu prea mi-a placut de Alex.Da,este fermecator,insa atitudinea lui nu a fost pe placul meu.Se pare ca el are multe secrete.Secrete pe care Evie le afla treptat ,dar nu stie daca sa il creada sau nu.
Voi cum ati reactiona daca un baiat/o fata ar aparea brusc in viata voastra si ar spune ca este sufletul vostru pereche?Adevarul este ca personajele din aceasta carte sunt foarte incapatanate.Cel putin asa mi s-au parut atat Alex,cat si Evie.
Dupa cateva intamplari,Evie incepe sa aiba sentimente pentru Alex.Sentimente pe care nu le poate nega si ajunge sa aiba o relatie cu acesta.Partea bune este ca atunci cand sunt impreuna parca atitudinea lui Alex este alta.E clar ca o adora pe Evie,insa acesta nu stie cum sa isi exprime sentimentele ajungand uneori de la insulte la declarati.Cel mai original lucru din toata cartea mi s-a parut semnul de nastere a lui Evie -o orhidee.Serios.Nu m-am asteptat niciodata sa gasesc asa ceva,insa acel semn are si el povestea lui,bineinteles.
Situatie se complica atunci cand Evie incepe sa fie urmarita,iar Alex decide ca e mai bine sa dispara.Inca un motiv sa cred ca el nu este potrivit pentru Evie.Stie ca din cauza lui se intampla toate aceste lucruri,insa in loc sa ramana cu ea ,el pleaca.Evie ramane cu o gramada de intrebari,dar si cu inima franta.Sentimentele ei pentru Alex sunt destul de puternice incat plecarea lui este dureroasa.
Angela mereu ma surprins cu cate o scena pe care nu am putut sa mi-o scot din cap.Mai intai aparita lui Alex,orhideea de pe spatele lui Evie,iar acum Emil Stone.
Cine e Emil Stone?Cea mai originala intrare de pana acum ii apartine lui Emil.De ce?O sa explic imediat.Evie incepe facultatea inca cu gandul la Alex.Plimbandu-se prin campus,aceasta da cu ochii de un necunoscut.Chipes ,foarte indraznet,dar si nou la aceasta facultate.Primul lucru pe care acest necunoscut la facut-desi practic Evie habar nu are cine este-a fost sa o sarute pe Evie.Da,a fost o scena destul de socanta pentru mine,dar si placuta.Emil Stone este genul de baiat direct,care spune ce gandeste si nu ocoleste subiectul.Relatia celor doi devine din ce in ce mai stransa.Totul este diferit alaturi de Emil.Acesta ii raspunde la intrebari fara sa ezite,in timp ce Alex mereu ezita sau ii spunea ca este prea complicat sau ca nu avea voie sa ii spuna.Ce se intampla in continuare?Alex se intoarce.Emil si Alex nu sunt tocmai prieteni,insa Evie este prinsa la mijloc.Din momentul acesta aflam despre cele doua societati din care fac parte Alex si Emil.Alex face parte din Societatea Amaranthine-protectorii sufletelor,si de asemenea este protectorul lui Evie.Emil se pare ca este de partea celor rai,facand parte din Rezistenţei Daevos,cei care distrug sufletele.
Mi-a placut povestea care ia spus-o Emil lui Evie.Povestea despre cum au fost create sufletele pereche si ce s-a intamplat mai departe.
Evie ajunge sa afle adevarul despre amandoi.Despre faptul ca Alex o iubeste de secole , cum Emil a incercat sa o convinga sa intre si ea in Rezistenta Daevos.
Oricat incearca Evie sa se convinga ca Emil nu i-ar face rau niciodata,Alex are mereu cate o dovada sau poveste ca sa ii schimbe parerea.

Da,se pare ca Evie Starling are doua suflete pereche,insa o ajuta asta cu ceva impotriva raului care incearca sa puna mana pe ea?Atat Alex,cat si Emil sustin ca o iubesc.Oare iubirea lor o va salva?Sau o va distruge?
Faptul ca unul incearca sa ii salveze sufletul,iar celalalt sa il distruga,nu suna chiar atat de tentant,insa in cazul acesta nu este necesar sa ajungem la concluzii pripite.Poate Emil nu este chiar asa de periculos precum Alex spune.Poate iubirea lui Alex este suficient de puternica incat cei doi vor putea fi impreuna.Cine stie.

Eternal Starling este o carte care merita citita.Are acel triunghi amoros,insa de data asta este o exceptie mare.Alex si Emil sunt doua personaje care desi se lupta pentru aceasi fata,amandoi au personalitati diferite care va vor face sa va indragostiti de unul dintre ei-daca nu de amandoi.Insa in mare parte povestea este cea care conteaza.Un subiect destul de rar ,care incepe sa infloreasca datorita autorilor precum Angel Corbett care ne-a oferit sansa de a afla mai multe despre suflete-pereche.
*****
Sper ca ceea ce am scris sa va convinga sa sustineti campania de publicare de pe blogul Walking on Letters.Ar fi minunat ca o editura sa se decida sa publice aceasta carte,chiar merita!
Mie mi-a placut foarte mult si tin sa ii multumesc autoarei pentru ca mi-a oferit sansa sa citesc aceasta carte.Thank you,Angela!

13 comentarii:

Angela Corbett spunea...

Thank you so much for the review, Oana! :)

Krisz spunea...

Superba recenzia, sunt asa fericira ca ti-a placut cartea, o sa fac si o postare despre asta ca sa stie mai multa lume de recenzie si sa o citeasca.

Blacky spunea...

@Krisz:Trebuie sa recunosc ca a fost superba cartea!Si daca aveti nevoie de ajutorul meu la campanie sa ma anuntati!

@Angela:I really liked your book!It was amazing.

Angela Corbett spunea...

Thank you SO much!!! I'm really happy you liked it! Your package should be there soon! :)

Dreams*Link spunea...

Am citit recenzia ta pe sarite pentru ca sper ca o s-o citesc si eu candva. Esti foarte norocoasa ca ai primit-o de la autoare! Cum ai reusit? Sunt foarte curioasa!

Blacky spunea...

@Dreams*Link:Am vorbit cu autoarea ca sa imi trimita bookmarks pentru concurs ,si mi-a spus despre campania de publicare de pe blogul Walking on Letters.I-am spus ca mi-ar place sa citesc si eu cartea..si ta-da!Am primit-o si am facut recenzia.Angela este foarte draguta ,si sper ca Eternal Starling sa apara si la noi in tara.

Justkate18 spunea...

Foarte interesanta recenzie!!Mi se pare o carte foarte captivanta,se merita sa o citesti;Mai mai ca m-a prins si pe mine firul povestii .. :D .Frumos !.

Blacky spunea...

Din fericire vei putea sa o citesti si tu.Din cate am inteles cei de la editura Leda au contactat autoarea!Gasesti mai multe informatii pe blogul Walking on Letters.
Dupa cum am spus este o carte superba.

Geoo;x spunea...

mi se pare ff frumoasa cartea! Si foarte reusiata recenzia!

Blacky spunea...

Multumesc Geoo!O sa ai si tu ocazia sa o citesti deoarece o sa apara la editura Leda.Inca nu se stie cand ,dar macar e pe lista!

Antonia Calina spunea...

Recenzia ta e super. Acum ca am aflat ca Eternal Starling va aparea la Leda nu mai am stare . Vreau si eu sa o citesc!!!

Blacky spunea...

Antonia Calina,ma bucur ca ti-a placut recenzia!

Cristinna spunea...

Frumoasa recenzia.De cand imi doresc cartea:o3