marți, 10 aprilie 2012

Recenzie:Umbra Noptii.


În vreme ce alte adolescente visează cu ochii deschiși la băieți, Calla Tor își cunoaște deja destinul: la terminarea liceului, fata-lup va deveni partenera masculului alfa Ren Laroche, alături de care va conduce o nouă haită de lupi Gardieni, luptând umăr la umăr pentru a apăra, chiar cu prețul vieții, locurile sacre ale Păzitorilor.

Dar, după ce încalcă legile străvechi ale stăpânilor ei salvându-l de la moarte pe frumosul muritor Shay, încetul cu încetul, Calla începe să pună la îndoială soarta care i-a fost hărăzită, propria existență și întreaga ei lume. Secrete adânc îngropate ies ușor-ușor la suprafață și, odată cu ele, devine tot mai clar că nimic nu este ceea ce pare a fi. Ea știe că, dacă ascultă chemarea inimii, va pierde totul – poate chiar și propria viață. Merită oare o iubire interzisă sacrificiul suprem?




Parerea mea.
Aceasta carte am primit-o de la Libraria Online Libris pentru recenzie saptamana trecuta.Sunt foarte recunoscatoare deoarece pot spune ca mi-a placut la nebunie.
Prima carte care am citit-o si a avut in prim plan varcolaci mi-a lasat o parere foarte buna.Nu m-am astetpat la asta deoarece nu declar o fana mare a varcolacilor,insa ma bucur sa aflu ca se poate scrie o carte cu ei in care sa nu se includa si vampirii.Pentru asta Andrea a primit un plus de la mine.
In Umbra Noptii aflam despre destinul Callei Tor de a se uni cu un alfa,Ren Laroche,pentru a forma o noua haita.
Cum ne-am obisnuit sa dam mereu peste triunghiurile amoroase,se pare ca nici de data asta nu scapam de acest lucru.Acel triunghi se formeaza din momentul in care misteriosul Shay apare pe muntele Haldis.
La inceputul cartii Calla il salveaza pe Shay care aproape fusese omorat de un urs.Desi este interzis aceasta ii salveaza viata vindecandu-i ranile.Aceasta crede ca Shay va pleca si va uita de ea ...
Surpriza cea mare este atunci cand Calla afla ca Shay va invata la aceasi scoala cu ea si lucrurile se complica...
Da,Shay este dragut si "inocent",insa de data asta atentia mea este atrasa de Ren Laroche.
Ren Laroche este la fel ca si Calla un alfa.Acesta urmeaza sa-i fie partener si sa conduca alaturi de ea noua haita intitulata Haldis.Este clar ca Ren are sentimente pentru Calla si mi-a parut rau de felul in care ajunge sa fie tratat pe parcursul cartii.
Revenind la subiectul Shay.Acesta se pare ca se incapataneaza sa afle mai multe despre Gardienii si Pazitorii,desi se presupune ca nu ar trebuii sa stie ceva.Acesta o implica si pe Calla in cautarile lui.
Cu cat afla mai multe,cu atat Calla se indoieste mai mult de destinul ei alaturi de Ren,iar Shay ajunge in acel punct in care nu mai stie cine este cu adevarat si ce scop are in viata.Toate astea din cauza minciunilor si a tatuajului de pe gatul lui pe care nu il poate vedea.
Cartea are un subiect destu de interesanta care mi-a atras atentia din prima secunda.Gardieni,Pazitorii,Cautatori,Scion sunt denumiri destul de rare care au fost folosite foarte bine.
Gardienii si Pazitorii sunt in razboi cu Cautatorii de mult timp.Se presupune ca mama lui Ren fusese omorata in timpul unui atac,dar adevarul este altul iar Calla il afla.
Uniunea se apropie din ce in ce mai repede ,iar Calla nu mai este sigura de nimic.Cu informatiile pe care le are,si sentimentele ei pentru cei doi baietii totul devine si mai complicat.
La un moment dat Calla este nevoita sa-l transforme pe Shay,daca nu ea ar fi murit.Insa in aceasi zi pun mana pe o parte din sabia Scionului.
Mi-a placut felul in care s-a complicat totul.Cum actiunea a devenit din ce in ce mai interesanta ,dar mereu se intampla sa apara ceva nou.
Ziua uniunii nu este chiar asa cum se asteptau cu toti.Calla afla ceva care o face sa actioneze fugind cu Shay fara sa se mai gandeasca la altceva.Insa cei doi ajung pe mana Cautatorilor.

Mie personal mi-a placut aceasta carte si abia astept sa pun mana pe volumul doi.Fiind o poveste noua eu cred ca ajuns fix in momentul potrivit in mainile mele deoarece aveam nevoie de ceva nou!Cel mai rau mi-a parut de Ren.Chiar mi-a placut de acest personaj si sper ca in urmatorul volum totul va fi mai bine si pentru el.Varcolaci,strigoii si vrajitorii intr-o singura care,dar nu au legatura cu vampirii.Mie imi este de ajung!
O poveste originala care merita citita.

Presupun ca am dat mai multe detalii decat planuiam si totul este un pic cam incurcat,dar sper ca veti intelege ce am vrut sa spun.

Nota mea:5/5.

Site de unde puteti comanda cartea:
Librarie Online Libris.

6 comentarii:

Simona Husaru spunea...

Frumoasa recenzia ta! Nici mie nu imi plac asa mult cartile cu varcolaci dar pare interesanta aceasta. Iar coperta e frumoasa :D

Blacky spunea...

Iti recomand sa o citesti.Desi cum am spus nu sunt o mare fana a varcolacilor,Umbra Noptii este o exceptie.

jacqlineveve spunea...

Mi-a placut foarte mult recenzia ta si, desi, la inceput credeam ca este doar o alta carte cu varcolaci, mi-am schimbat parerea :)
Abia astept sa o citesc!

Blacky spunea...

Este o carte foarte faina.Mie cel putin mi-a placut.

Cristina Criss spunea...

Chiar zilele acestea m-am gandit la carte, daca sa ii dau o sansa si sa o citesc. :)
Imi place recenzia ta, m-a convins in mare parte, la fel si puntajul care i l-ai dat la sfarsit, inseamna ca este o carte ce merita.

Blacky spunea...

Asata este parerea mea.Ma bucur ca ti-a placut recenzia si sper sa iti placa cartea cand o sa o citesti.Nu toata lumea a avut aceasi parere ca si mine,si nu toti au dat acelasi punctaj.