luni, 28 mai 2012

Recenzie:Evermore.


1 New York Times Bestseller! Prima carte din extraordinara serie a lui Alyson Noël... De când un teribil accident a curmat vieţile membrilor familiei ei, Ever poate vedea aure, auzi gândurile oamenilor şi afla întreaga poveste a unui om doar printr-o simplă atingere. Încercând cu disperare să îşi înăbuşe abilităţile şi să evite contactul cu oamenii, ea ajunge să fie văzută ca o ciudată la şcoală... dar totul se schimbă în momentul în care îl întâlneşte pe Damen. Damen Auguste este splendid, exotic şi bogat. Este singurul care poate face să amuţească toate sunetele din capul ei, ţesând o magie atât de intensă încât îi citeşte direct în suflet. Pe măsură ce Ever este atrasă din ce în ce mai adânc în lumea lui plină de mistere şi secrete, ea constată că întrebările sunt mai multe decât răspunsurile. Ea nu ştie cine e el cu adevărat... sau ce e el cu adevărat. Singura ei certitudine e faptul că s-a îndrăgostit de el fără speranţă.



Am primit primul volum din seria Nemuritorii de Alyson Noel,intitulat Evermore,de la Libraria Online Libris pentru recenzie.Multumesc!

Parerea mea...

               Trebuie sa recunosc faptul ca ma asteptam la mai mult.Este o carte destul de draguta,insa era mai interesant daca avea mai multa actiune.
             Viata lui Ever s-a schimbat total cand si-a pierdut parintii si sora intr-un accident de masina.Un accident in care ar fi trebuit sa moara si ea.Dar a supravietuit,insa viata ei nu mai e la fel.
Inca o carte cu un subiect destul de interesant,dar care putea fi dezvoltat mai mult.
Nemuritorii?Nu e prima oara cand citesc despre acest cuvant,insa in aceasta carte are o alta semnificatie.
  Ever poate sa vada aure,aude gandurile oamenilor si poate afla totul despre ei cu o singura atingere.Pare ceva interesant ,insa viata ei nu e deloc usoara.Din fata majoreta adorata de toata lumea,a ajuns sa se ascunda purtand hanorace si ascultand mereu muzica doar ca sa nu ii mai auda pe cei din jurul ei.
 Partea interesanta?Tot anul scolar Ever nu a trebuit sa invete nimic,doarece afla totul intodeauna.Asta s-ar numi trisare la noi,si este adevarat.Dar cine ar putea sa ignore asa ceva?
Ei,bine,lucrurile devin si mai interesante cand Damen apare.Asa e intodeauna.Un baiat misterios,aratos apare brusc si schimba totul.Asta nu se va schimba niciodata.
  Partea buna?Nu exista acel triunghi amoros: doi baietii si o fata.Sau poate exista ,dar e invers.Nu mai conteaza.
Ma bucur ca am avut sansa sa citesc aceasta carte si ca am gasit o poveste care nu este chiar asa de complicata.Liceu,adolescenti si nemuritorii.Poate totul arata ok,dar mi-ar fi placut-repet-sa fi emai multa actiune!
Pe langa faptul ca Ever poate sa citeasca gandurile,sa vada aure si poate afla povestea oricui doar printr-o simpla atingere ,ea mai poate vedea morti.Cel putin pe surioara ei.

Autoarea il descrie pe Damen ca fiind:splendid,exotic si bogat.Dar asta nu se opreste aici.El o iubeste pe Ever si i-a urmarit sufletul mereu asteptand ca aceasta sa se reincarneze ,dar intr-un final ajunge in punctul acela in care este in stare sa renunte.
Scenele au fost destul de bine descrise,iar personajele interesante-mai ales Damen.Dar trebuie sa recunosc faptul ca autoarea a reusit sa ne ofere ceva unic.Stiu ca nu am scris mult in aceasta recenzie,insa am un motiv:Vreau sa cititi cartea si sa va formati propria parere.Va recomand asta.
Nu pot sa ii dau nota maxima,deoarece dupa cum am mai repetat de cateva ori mai sus mi-ar fi placut sa fie mai multa actiune,asa ca un 3.4/5 dupa parerea mea este perfect.


Site de unde puteti comanda cartea:

Libris.(Ro si Eng.)

3 comentarii:

Only Books spunea...

Chair daca nu a avut ceva WOW! mi-a placut primul volum al seriei Nemuritorii. Totusi, al doilea e bestial! Trebuie sa il citesti:).

Dee.

Blacky spunea...

Este o carte destul de draguta si trebuie sa recunosc ca mi-a placut subiectul.Sunt curioasa sa aflu ce se va intampla in al doilea volum:)

Gina Tizler spunea...

Ma bucur ca am avut ocazia sa citesc aceasta carte si le recomand tututor sa o citeasca:)