miercuri, 16 mai 2012

Recenzie:Legaminte.

În lumea în care trăieşte Cassia, nimic nu este lăsat la voia întâmplării. Cineva – Societatea – hotărăşte pentru toţi: ce să mănânce, cu ce să se îmbrace, cu cine să se căsătorească sau unde să lucreze. Când Cassia află că cel mai bun prieten al ei îi va fi Pereche, consideră această alegere perfectă. Nu pentru mult timp însă, căci imaginea care-i apare pentru o fracţiune de secundă pe microcardul ce conţine date despre Perechea ei aparţine unui alt băiat... Viaţa ei de până acum, atât de atent rânduită, este complet dată peste cap, iar consecinţele acţiunilor ei nu se lasă mult aşteptate.




Am primit cartea Legaminte de Ally Condie de la Libraria Online Librispentru recenzie.Multumesc!
Ma bucur foarte mult ca am avut posibilitatea sa citesc aceasta carte.Cartile cu subiect distopic sunt din ce in ce mai populare,iar Legaminte face parte din acele carti distopice de pe lista mea de favorite.
Mi-a placut foarte mult povestea.Este unica cu personaje foarte interesante.Nu am mai intalnit nimic din aceasta carte in altele,si ma bucur extrem de mult.Cu cat mai original ,cu atat mai bine.
Lumea in care traieste Cassia este foarte stricta.Ei nu aleg singuri cu cine sa isi petreaca restul vietii,ci Societatea o face.Un lucru care mi se pare destul de ciudat.

Cassia Reyes crede ca lumea in care traieste este perfecta.Asta pana cand afla cine ii va fi pereche pe viata.Asta nu este o problema deoarece persoana respectiva o cunoaste mai bine decat oricine.Acea persoana este  Xander ,prietenul ei cel mai bun.Care este problema de fapt?Ei,bine,pe microcardul care trebuia sa contina informatii despre Perechea Cassiei,a aparut o poza cu un alt baiat.Societatea nu greseste niciodata..asta stie Cassia.Situatia se schimba total...

Avem din nou parte de acel triunghi amoros,insa de data asta lucururile nu sunt chiar asa de simple.Mi se pare ca totul se complica cu fiecare capitol,dar cand am ajuns la final am inteles mai bine ce incerca autoarea sa ne transmita.Oricat de multe reguli sunt.Oricat de greu incerci sa le respecti.Pana la urma tot ajungi sa le incalci.
Cassia este genul de personaj care nu se lasa usor.Aceasta cauta raspunsuri chiar daca nu trebuie sa le afle.Se apropie de Ky,chiar daca stie ce este el de fapt.Se intampla atatea lucruri care m-au facut sa apreciez faptul ca desi traiesc in lumea in care suntem acum,e mai bine asa decat intr-o lume ca a Cassiei.
Incepand cu Banchetul de alegerea a Perechei,viata Cassiei se schimba complet.Se presupune ca atunci incepe viata ei cu adevarat,dar de fapt atunci se complica si mai rau.
Ally Condie ne-a oferit o lume in care Societatea se ocupa de totul.Exista ora de stingere.Multe reguli si multe alte lucuri.Insa nu asta conteaza.Ceea ce conteaza cel mai multe este felul in care Cassia realizeaza ca lumea in care traieste nu este perfecta.Ca Societatea face greseli.Greseli care le poate da viata peste cap.Dar cel mai important Cassia realizeaza faptul ca locul ei nu este alaturi de Xander,ci alaturi de Ky.
Cand am ajuns la sfarsitul volumului ma uitam si nu imi venea sa cred.Totul se schimbase,dar ceea ce astept eu cel  mai multe este sa aflu ce se va intampla in continuare cu Cassia,Ky si Xander.Finalul promite o continuare destul de interesanta.
Nu o sa dau mai multe informatii deoarece va recomand sa cititi cartea.Recenzie mea este destul de scurta ,insa sper ca in mare parte intelegeti ce vreau sa spun.



Nota mea:5/5

Site de unde puteti comanda aceasta carte:
Libris.(Ro si Eng)

6 comentarii:

www.haine.store.ro spunea...

Frumos.

Only Books spunea...

Interesanta cartea. Imi place recenzia ta:).

Dee.

Blacky spunea...

Ma bucur.Si daca nu ai citit cartea iti recomanda sa o faci.

jacqlineveve spunea...

F frumoasa recenzia :)
De-abia astept sa citesc si eu cartea :D

Ari (Reading After Midnight) spunea...

Imi place mult coperta pentru editia in romana. Nu stiu cat se potriveste cu povestea, dar arata tare bine ;))

Blacky spunea...

@ jacqlineveve:Iti recomand sa o citesti cat mai repede!E superba!
@Ari:Mie mi-ar fi placut daca lasau coperta din strainatate.Nu stiu de ce dar imi place mai multa varianta aia decat asta.