marți, 1 mai 2012

Recenzie:Pendragon:Negustorul Mortii.

Pendragon, un baiat de paisprezece ani, duce o viata obisnuita in Stony Brook, Connecticut. Are o familie iubitoare, un camin calduros, chiar si un caine drag, Marley. Dar Bobby Pendragon va afla in curand ca este cu totul deosebit, in mainile sale aflandu-se soarta lumii.


Incet-incet, isi da seama ca realitatea nu este asa cum credea el. Unchiul sau, Press Tilton, il duce intr-o zi intr-o gara abandonata, de unde el si Bobby vor calatori intr-o alta dimensiune. Proiectat prin timp si spatiu, misiunea sa este de a apara tinutul Halla de demonul Saint Dane, un raufacator diabolic ce incearca sa distruga omenirea.


Prima sa aventura il poarta prin Denduron, un teritoriu locuit de fiinte ciudate, condus de un vrajitor tiranic si amenintat de razboaie interne. Pentru a se reintoarce la familia sa, baiatul va trebui sa-si asume rolul de salvator, pentru ca, asa cum este pe cale sa descopere, Denduronul este doar inceputul…




Parerea mea...
Am primit cartea Pendragon:Negustorul Mortii de la Libraria Online Libris pentru recenzie.Multumesc!
 In aceasta carte este vorba despre Bobby Pendragon un baiat in varsta de 14 ani care alaturi de unchiul sau Press Tilton calatoresc intr-o alta dimensiune.
 Ei ajung in tinutul Hall pe care trebuie sa-l apere de demonul Saint Dane,un raufacator care vrea sa distruga lumea.Aceasta este prima calatorie lui Bobby prin Denduron,un teritoriu locuit de fiinte ciudate si care este condus de un vrajitor malefic.
Viata lui Bobby fusese simpla ca a oricarui baiat in varsta de 14 ani,dar totul se schimba in momentul in care unchiul Press apare la usa casei lui.Cartea este formata din jurnalele lui Bobby,dar si din capitole in care cel mai bun prieten a lui incearca sa afle ce s-a intamplat cu el.
Cand Bobby dispare acesta reuseste cumva sa-i trimita acele jurnale lui Mark povestindu-i absolut tot ce se petrece in Denduron.
Mi s-a parut o carte bunicica,pe care ai putea sa o citesti doar o singura data.A fost comparata cu seria Harry Potter ,insa este o diferenta foarte mare intre ele doua.
Bobby ajunge intr-o alta dimensiune unde este nevoit sa faca pe salvatorul daca isi mai doreste sa ajunga inapoi la familia lui,in timp ce Harry Potter trebuie sa mearga la Hogwarts si sa lupte impotriva lui Voldemort.
Diferenta este foarte mare!Poate asa cum am scris eu sus suna la fel,dar eu nu am stiut cum altfel sa scriu.
Este o carte pe care le-o recomand celor care sunt fanii acestui gen.Tinuturi magice,fiinte ciudate, si un baiat care credea ca viata lui nu putea fi mai interesanta.
Recunosc ca mi-a placut.Descrierea carti mi-a atras atentia cel mai mult,si mereu am vrut sa o citesc si ta-da!
A fost ciudat sa citesc din punctul de vederea a doua persoane.Da ,am mai facut-o dar nu asa cum este in aceasta carte.Unul a fost din punctul de vedere a lui Bobby,adica Jurnalele care sunt scrise la persoana I,si capitolele in care Mark gaseste Jurnalele si incearca sa afle ce s-a intamplat cu Bobby ,acestea sunt scrise la persoana a III a.
Da,este interesanta,dar pana la urma am ajuns sa cred ca a meritat sa o citesc macar o data.
Va reusi Bobby sa salveze tinutul Halla?Se va mai intoarce el la familia lui?Acestea sunt doua intrebari din cele 30 si ceva pe care mi le-am pus atunci cand am ajuns pe la pagina 250..Da ,cartea are 575 de paginii pline de actiune si suspans in care soarta omeniri sta in mainile unui baiat de  14 ani..

Nota mea:3/5.
Site de unde puteti comanda aceasta carte:
Libraria Online Libris.

Niciun comentariu: