luni, 11 iunie 2012

Recenzie:Eragon.

Atunci când Eragon, băiatul unui fermier sărac, descoperă în pădure o piatră albastră, minunat şlefuită, bucuria lui nu cunoaşte margini. Tot ce poate crede este că va reuşi să cumpere toată iarna de mâncare pentru familia lui. Nu se ştie însă că astfel a chemat din adâncuri neştiute un dragon...



Am primit aceasta carte de la Libraria Online Libris pentru recenzie.Multumesc!
Recenzie:
Eragon de Christopher Paolini este o aventura care nu trebuie ignorata.Primul volum din seria Mostenirea.
Este povestea unui tanar  a carui nume este Eragon.Totul incepe atunci cand el gaseste o piatra misterioasa in padurea regelui.Din acel moment totul incepe sa se schimbe pentru el,deoarece atunci cand a aflat ce este de fapt acea piatra este prea tarziu ca sa dea inapoi.Devine un Cavaler si se alege cu un dragon,numit Saphira. Dap,dragon.
Christopher Paolini a creat o lume in care existau Cavaleri care aveau dragoni,nu cai normali.Insa acei cavaleri au disparut cu timpul din cauza ca au fost tradati.Am mai ramas doar trei oua,din care 1 a ajuns la Eragon.
Mi-a placut foarte mult cartea,chiar mai mult decat filmul.O poveste magica precum aceasta iti ofera sansa de a afla cateva lucruri despre creaturile magice care mai nou le intalnim in toate cartile fantasy.
Nu regret ca am citit cartea Eragon deoarece este o poveste foarte interesanta plina de actiune.O aventura primejdioasa ca iti ofera sansa de a afla cate ceva despre lumea lor magica.
Eragon la cei 15 ani ai lui este nevoit sa isi paraseasca satul in care locuia dupa ce doi Raz'ac iau distrus casa si l-au omorat pe unchiul lui.Dorinta de a se razbuna il trimite dupa cei doi,dar nu e singur.Brom i se alatura invatandul ce inseamna sa fi cu adevarat un Cavaler,dar si multe lucruri despre Saphira.
Totul se complica din ce in ce mai mult,dar Eragon incepe sa devin un adevarat Cavaler.Invata limba veche si sa foloseasca magia.Se lupta foarte bine cu sabia,si comunica foarte bine cu Saphira.Dar ceea ce il intriga cel mai mult este femeia care ii apare in vise,a carui chip nu reuseste sa il vada  ,insa el stie ca este inchisa intr-o inchisoara si ca trebuie sa o gaseasca cat mai curand.
Elfi,dragoni,pitici ,oameni ,urgali,vrajitori si pisici fermecate.Un amestec incredibil care iti va arata ca daca te amesteci intr-un razboi intre ei trebuie sa fi pregatit cu adevarat.
Mi s-a parut o poveste destul de buna care merita citita de absolut toata lumea O sa participi la o aventura incredibila alaturi de Eragon si Saphira.Vei fi martor la o batalie,care va fi castigata de cei buni.
Este prea dificil pentru mine sa scriu tot ceea ce cred despre aceasta carte deoarece cred ca as putea sa scriu intr-una si nu o sa ma mai opresc.
In ziua de astazi nu prea mai gasesti povesti ca aceasta.Toate se rezuma pur si simplu la supranatural, paranormal si gata.Fara lupte.Fara aventuri prea complicate,asa cum gasesti in Eragon.
Eragon,primul volum din aceasta serie,este doar inceputul unei aventuri care te va lasa fara cuvinte.O aventura care te va invata multe lucuri utile.

Repet-Imi place mai mult cartea decat filmul.In primul rand in cartea sunt mai multe detalii.Afli mai multe despre aventura lui Eragon.Despre Saphira si despre toti cei care iau parte la aceasta actiune.Si in al doilea rand trebuie sa iti imaginezi tu totul.Incepand cu caracterele,si terminand cu lupta cea mare.

Sfarsitul a fost unul foarte bun.Eragon invinge Umbra,dar asta nu inseamna ca lupta cea mare s-a terminat.

*****
Nota mea:5/5

Site de unde puteti comanda cartea:Libris(Ro si Eng)

5 comentarii:

Maria spunea...

Și eu am citit cartea asta, dar acum mult timp, cred ca prin clasa a șasea. Știu că mi-a plăcut mult și mi-am propus să o recitesc cu tot cu restul volumelor, că nu mai îmi amintesc exact ce se întâmplă.

Blacky spunea...

Si eu sunt curioasa sa aflu ce se va intampla in continuarea.Mi-a placut cartea.Cred ca celelalte sunt si mai bune.

Nastya Paun spunea...

imi plac astfel de povesti,imi plac mult si filmele cu printese,cavaleri,dragoni,magie.
cred ca a fost o adevarata placere sa o citesti.

magdalena lazanu spunea...

Frumoasa recenzie!Frumoasa!

Oana H. spunea...

Multumesc,Magdalena Lazanu! :)