joi, 7 iunie 2012

Recenzie:Keep Holding On.

Noelle's life is all about survival. Even her best friend doesn't know how much she gets bullied, or the ways her mom neglects her. Noelle's kept so much about her life a secret for so long that when her longtime crush Julian Porter starts paying attention to her, she's terrified. Surely it's safer to stay hidden than to risk the pain of a broken heart. But when the antagonism of her classmates takes a dramatic turn, Noelle realizes it's time to stand up for herself--and for the love that keeps her holding on.

Parerea mea.

Keep Holding On este povestea lui Noelle.O fata care se straduieste sa isi continue viata cum poate.Mama ei a incetat sa mai aiba grija de ea.Tatal ei a parasito cand era mica.La scoala este hartuita de aproape toti elevi.Dar totul se schimba din momentul in care baiatul pe care il iubeste incepe sa vorbeasca cu ea.
Noelle este genul de personaj care la inceput accepta orice insulta fara sa raspunda inapoi,apoi pe parcurs realizeaza ca trebuie sa faca ceva.Insa pana atunci considera ca in zadar ar incerca sa opreasca totul.
Are o singura prietena,pe nume Shirae.Prietenia lor este ceea ce a ajutat-o enorm  pe Noelle, deoarece atunci cand avea nevoie de Shirae,era mereu acolo.Singura problema era ca prietena ei cea mai buna nu putea sa o apere de rautatea elevilor.
  Autoarea adreseaza aceasta carte tuturor adolescentlor care au de suferit in liceu din cauza ca sunt batjocoriti sau nu au parte de tot ceea ce au alti.Ne invata ca oricat de mult ne straduim,uneori trebuie sa luptam mai mult pentru ceea ce ne dorim.
  O poveste ca aceasta intodeauna-dupa parerea mea-are un happy ending.
  Noelle realizeaza ca trebuie sa riposteze.Sa arate lumii care a fost destul hartuita.Ca are si ea dreptul sa fie fericita.Ajunge sa lucreze pentru revista liceului.Ii spune adevarul lui Shirae despre relatia  cu mama ei.Apo face un lucru pe care si-l dorea de foarte mult:Ii marturiseste lui Julian de ce il respinsese tot timpul.

Probabil ca in ultimele recenzii am scris mereu ca acele carti sunt lectii pentru fiecare dintre noi,dar sa stiti ca nu exagerez.Poate nu toata lumea intelege ce inseamna  ca cineva sa te hartuiasca.Sa ai atatea probleme pe cap incat crezi ca o sa cedezi in orice moment sau ca viata ta s-a schimbat in asa fel incat nu o sa mai fie la fel niciodata.
Consider ca o poveste -ca aceasta-ar trebui sa ne deschida ochii tuturor si sa ne ofere sansa de a realiza ca nu totul este roz in viata.
Mi-a foarte mult cartea si ma bucur ca am citit-o,chiar daca este in format electronic.
Inca o poveste pe care nu ar trebuii sa o ignorati.Poate la inceput nu pare cine stie ce,insa pe parcurs o sa intelegeti mesajul autoarei.Eu l-am inteles,sau cel putin am inteles in mare parte la ce se referea.

Acesta este un citat care mi-a atras atentia cel mai mult,si nu m-am putut abtine sa nu il adaug la recenzie.

" SEEING BELIEVING
What's in front of you
is not necessarly
the entire story."

Mai pe scurt,ceea ce cred eu,este ca pentru a afla intreaga poveste trebuie sa vrei si sa te apropii de persoana care se afla in fata ta.Oamenii din ziua de astazi te judeca dupa felul in care arati,daca ai bani sau nu,cand de fapt ceea ce conteaza este ce fel de om esti.


Nota mea:4/5.

Niciun comentariu: