joi, 28 iunie 2012

Recenzie:Something like normal.





When Travis returns home from a stint in Afghanistan, his parents are splitting up, his brother’s stolen his girlfriend and his car, and he’s haunted by nightmares of his best friend’s death. It’s not until Travis runs into Harper, a girl he’s had a rocky relationship with since middle school, that life actually starts looking up. And as he and Harper see more of each other, he begins to pick his way through the minefield of family problems and post-traumatic stress to the possibility of a life that might resemble normal again. Travis’s dry sense of humor, and incredible sense of honor, make him an irresistible and eminently lovable hero.


Parerea mea.
Am citit Something like normal deoarece mi-a placut descrierea si am fost curioasa sa aflu despre ce este vorba.
Ei,bine,nu ma declar mare fana a cartilor despre razboi,insa aceasta carte are doar cate putin.Este scrisa din punctul de vedera a lui Travis ,un baiat care a plecat sa lupte in Afganistan si s-a intors intr-un final inapoi in locul pe care candva il numea casa.Lucrurile s-au schimbat.El s-a schimbat.Pe langa faptul ca trebuie sa se confrunte cu cosmarurile si amintirile pe care le are din Afganistan,Travis afla ca situatia de acasa nu este tocmai frumoasa.Parintii lui nu se mai inteleg.Fosta lui iubita este acum cu fratele lui  ,iar Ryan,fratele lui Travis,a pus stapanire pe masina lui.Well,o situatie destul de complicata si deloc frumoasa.
Dar cel mai rau lucrur este faptul ca tatal lui o insela pe mama sa.Nimeni nu intelegea nevoie mamei lui de a-i trimite tot felul de colete ,sau de a sti ca e in siguranta.Travis nu era genul de om care sa tina legatura cu familia lui.Intr-un final ajunge sa regrete asta.
Travis nu poate uita felul in care prietenul lui cel mai bun Charley,un baiat care a luptat impreuna cu el in Afganistan, a murit si se considera vinovat.Ii vede fantoma,dar lucrurile nu raman asa.
Ma asteptam la ceva mai simplu,insa am avut parte de o surpriza placuta.
Ceea ce ma scos din sarite cel mai mult a fost Paige.Chiar daca acum era iubita lui Ryan,fratele lui Travis,aceasta se juca cu amandoi.Chiar m-am intrebat la un moment dat "De ce nu o respinge Travis?"
Ei,partea frumoasa incepe cand apare Harper.O fata care are o reputatie un pic urata,iar responsabilul este Travis,bineinteles.Dar probleme dintre cei doi se rezolva..
Ceva bun in sfarsit!Harper este draguta si ceea ce se spune despre ea nu se potriveste deloc.Travis si-a dat seama de greseala lui si ajunge sa isi ceara scuze chiar daca ceea ce facuse se intamplase mai de mult.
Lucrurile devin din ce in ce mai bune.Travis si Harper isi petrec mai mult timp impreuna.
Razboiul aduce duerere,schimbare si cosmaruri cu care oamenii trebuie sa invete sa traiasca.
Travis este unul dintre acei oamenii.Desi spune mereu ca este bine ,ca nu are nevoie de ajutor,treptat toate acele lucruri il macinau.Cosmarurile nu il lasau sa doarma.Fiecare sunet,fiecare miscare il puneau in alerta.Singura persoana care il putea ajuta sa treaca cu bine prin aceste lucruri era Harper,
E prima carte scrisa de autoarea Trish Doller.Cartea ei de debut s-a dovedit a fi una superba.Ador cum scrie.Cum descrie personajele sau scenele.Dialogurile dintre Harper si Travis au fost destul de simpla,dar nu plictisitoare.Am citit foarte putine carti scrise din punctul de vedere a unui baiat si mi se pare un pic ciudat,deoarece sunt obisnuita ca intodeauna o fata sa fie personajul principal.Dar o schimbare este buna intodeauna.
M-am bucurat cand intalnirea facuta special pentru Charley  s-a terminat cu bine.Travis a reusit in sfarsit sa accepte faptul ca avea nevoie de ajutor,si nu il mai vedea pe Charley deloc.Relatia lui cu Harper s-a inbunatatit.
Mi-a placut foarte mult carte.Are un subiect destul de interesant care te va tine cu sufletul la gura.Cand am inceput sa o citesc m-am gandit ca poate nu o sa imi placa ,dar m-am inselat ca intodeauna.


Nota mea:5/5.

2 comentarii:

Ellena spunea...

imi place foarte mult recenzia ta! sper sa citesc si eu cartea cat mai curand <3

Blacky spunea...

Ma bucur ca ti-a placut recenzia.