miercuri, 25 iulie 2012

Recenzie:Banchetul Nebunilor.



MORGANVILLE NU ESTE CEEA CE PARE...

VAMPIRII DOMNESC ASUPRA ORAŞULUI...

ŞI A TUTUROR CELOR CARE LOCUIESC ÎN EL.

În oraşul universitar Morganville, vampirii şi oamenii au învăţat să trăiască într-o pace relativă. Totuşi, unii studenţi – cum este şi Claire Danvers – ştiu că, după lăsarea întunericului, învăţătura poate fi lăsată pe planul doi, mai importantă fiind supravieţuirea. Şi asta, mai ales după sosirea domnului Bishop, tatăl Ameliei – un vampir malefic, dornic de putere şi care acţionează dincolo de orice reguli. Ceea ce doreşte el este inimaginabil de sinistru. Abia în seara unui banchet, la care participă toţi vampirii, alături de partenerii lor umani, Claire realizează care este planul lui Bishop... ca şi complicata şi funesta capcană pe care le-o întinde cetăţenilor cu sânge cald din Morganville...
Recenzie:
Am primit aceasta carte de la Libraria Online Libris pentru recenzie.Multumesc!
Oh,wow!Volumul 4 din seria Vampirii din Morganville ne ofera inca o data actiune si suspans.Cei patru prieteni inca o data au parte de o aventura cam neplacuta,dar necesara.De data asta Bishop ,tatal Ameliei,este implicat.Si cand este vorba despre el nimic nu se termina cu bine.
Avand in vedere ca am declarat de multe ori ca imi place foarte mult seria asta,trebuie sa recunosc ca Rachel Caine nu ma dezamageste niciodata.Se potriveste de minune titlul "Banchetul Nebunilor".Prezenta lui Bishop in Morganville provoaca neplaceri.El crede ca o sa fie primit cu bratele deschise ,dar se inseala enorm.
Ysandre,femeia vampir care a pus ochii pe Shane nu mi-a placut deloc de ea.De fiecare data cand era vorba despre ea vroiam sa inchid cartea,dar nu am facut-o.Mi-a parut rau pentru Shane.El uraste vampirii,si faptul ca unul a pus ochii pe el..Va dati seama ca nu este placut deloc.Myrnin..Oh,Myrnin.La inceput am crezut ca poate de data asta nu o sa fie mentionat prea mult in carte,dar m-am inselat.Myrnin cu atitudinea lui schimbatoare a ajutat mai mult decat credeam,insa sfarsitul cartii nu mi-a placut deloc.
Claire,desi nu a fost invitata la banchetul de  bun venit pentru Bishop reuseste sa mearga impreuna cu Myrnin.Acolo fiecare vampir trebuia sa mearga insotit de un om si sa-l ofere lui Bishop.Trebuie sa recunosc ca m-am asteptat la asta.Bishop este genul de vampir crud in stare sa omoare pe toata lumea.Bineinteles,la inceput nu face asta din cauza ca are nevoie de ceva de la Amelie.
Cum banchetul era ca un fel de bal mascat,Myrnin si Claire erau Pierrot si Arlechin.Singurul care i-a recunosc la inceput a fost Sam..dar ceea ce urmeaza este si mai interesant.
Pe rand fiecare vampir era chemat in fata lui Bishop unde trebuia sa ii jure credinta si sa ii ofere persoana cu care era.Ei,bine,Sam a facut ceva incredibil,dar daca ati citit celelalte carti o sa va dati seama ca Sam ii era loial Ameliei.Deci,faptul ca a refuzat sa ii jure credinta lui Bishop nu a fost un soc,ci o placere!Team Sam.Pe rand ceilalti vampirii fac acelasi lucru ca si Sam.Spre neplacerea lui Bishop,dar el are alt plan.Plan pe care o sa il aflati daca cititi cartea!

Inca in volum care mi-a placut foarte mult.Rachel Caine reuseste sa pastreze lucrurile importante din aceasta serie:prietenia,iubirea si lupta.Sunt sigura ca asta nu se va schimba,sper.


Nota:5/5.


Puteti comanda cartea de la: Libraria Online Libris.

Niciun comentariu: