joi, 19 iulie 2012

Recenzie:Chimie Perfecta de Simone Elkeles.



BĂIAT RĂU + FATĂ CUMINTE = CHIMIE PERFECTĂ


O poveste provocatoare şi pasională despre ce poţi descoperi când priveşti dincolo de suprafaţa lucrurilor.


La Liceul Fairfield dintr-o suburbie a oraşului Chicago, toată lumea ştie că între elevii veniţi din sudul oraşului şi cei din nord există o reacţie cam sulfuroasă. Aşa încât atunci când Brittany Ellis, şefa majoretelor, şi Alex Fuentes, membru al unei bande de cartier, sunt obligaţi să fie parteneri de laborator la orele de chimie, consecinţele se anunţă explozive. Niciunul dintre cei doi adolescenţi nu este însă pregătit pentru cea mai surprinzătoare dintre toate reacţiile chimice – iubirea.


Pot ei să spargă tiparele şi să înlăture prejudecăţile care ameninţă să-i ţină la distanţă?


Toată lumea ştie că sunt perfectă. Duc o viaţă perfectă.


Am haine perfecte. Până şi familia mea e perfectă.


Şi deşi asta e o minciună sfruntată, m-am dat peste cap ca să păstrez aparenţele că am tot ce-mi doresc pe lume.


Dacă adevărul ar ieşi vreodată la lumină, toată imaginea mea perfectă s-ar duce de râpă…

Recenzie:
Chimie perfecta.Cred ca titlul spune totul,dar continutul cartii e mult mai interesant.
O carte care te poate scoate dintr-o stare proasta.Te face sa razi pana iti dau lacrimile,dar si sa iti doresti sa ai parte de asemenea poveste.O poveste de iubire care a inflorit din cauza unui pariu,dar pana la urma s-a transformat in ceva frumos.O realitate in care exista doua parti,Mexicani si Americani.Oamenii care cred ca sunt total diferiti,cand de fapt au multe in comun.
Simone ne-a oferit o poveste in care totul este posibil.O poveste plina de complicatii,de momente interesante si pline de pasiune.Personaje care iti vor face ziua mai buna datorita atitudinii lor si a dialogurilor.Cum poti refuza o carte de genul acesta?
Este o carte despre familie,razbunare,iubire si oameni care zi de zi trec prin situatii complicate.Nevoia unora de a arata cat de perfecti sunt,cand de fapt realitatea este alta,si nevoia altora de a se razbuna.A fi perfect nu inseamna intodeauna totul.Defectele sunt permise!
Brittany Ellis este o fata care incearca sa isi mentina imaginea de fata perfecta,cand de fapt viata ei este cu totul alta.Toti cred ca este fericita.In mare parte este fericita,dar imaginea ei de fata perfecta o mentine din anumite motive.Dar totul se schimba cand este obligata sa stea in aceasi banca cu Alex Fuentes la ora de chimie...
Alex Fuentes este genul de persoana hotarata care e in stare de orice ca sa primeasca ce vrea.Viata lui este complicata si tot ceea ce face are un motiv.Ceea ce isi doreste el cel mai mult este sa razbune moartea tatalui sau si sa ii tina pe fratii lui departe de gasca Latino Blood.Insa el nu s-a gandit niciodata ca totul se va schimba din momentul in care va incepe sa o cunoasca mai bine pe Brittany.
Cel mai mult mi-au placut dialogurile dintre Brittany si Alex.Au fost amuzante si foarte placute.Desi la inceput m-am gandit ca poate nu o sa se intample cine stie ce,am avut o surpriza placuta.
Este greu sa nu iti placa o carte in care personajele principale se straduiesc atat de mult sa se urasca dar ajung intr-un final sa se iubeasca.Atat Alex,cat si Brittany sunt doua personaje incredibile.
Bineinteles,Alex si Brittany nu sunt singurele personaje care mi-au placut.Paco face parte si el din aceasta lista.Mi-a parut rau ca a murit,dar m-am bucurat enorm cand a incercat sa il convinga pe Alex sa renunte la acele lucruri si sa fie fericit alaturi de Brittany.
Sunt cateva scene violente,se vorbeste despre droguri si alte lucruri de genul acesta,dar oricat de complicate sunt lucrurile toate se rezolva treptat.Poate la inceput Alex si Brittany nu se suportau aproape deloc.Poate ca vietile lor sunt diferite.Dar intr-un final totul este posibil.
Mi-a placut foarte mult cartea si stiu ca recenzia mea este foarte scurta,dar sper ca din cate am scris sa fie de ajuns incat sa va faceti o scurta parerea sau sa va convingeti ca merita sa cumparati cartea!


*****
Nota mea: 5/5.
Site de unde puteti comanda cartea:
Libris.(Ro si Eng)

Niciun comentariu: