marți, 31 iulie 2012

Recenzie:Damnare.

Unii îngeri sunt sortiţi căderii!


Există ceva dureros de familiar la Daniel Grigori.


Misterios şi distant, el îi atrage atenţia Lucindei Price încă din prima ei zi la internatul Sword & Cross, din înăbuşitorul Savannah. Ajunsă aici după ce prietenul ei moare într-un accident misterios, Lucinda, o adolescentă de şaptesprezece ani, se îndrăgosteşte de Daniel, dar descoperă un adevăr incredibil de tulburător: el este un înger căzut, iar iubirea lor este veche de secole şi sfârşeşte tragic de fiecare dată când se întâlnesc.


Într-un decor apăsător şi opresiv, în care îngerii nu se deosebesc de muritori şi unde umbrele veghează ameninţător orice mişcare, povestea lor evocă un romantism diafan şi angelic.


Recenzie:

Damnare este o carte cu un subiect interesant si placut.Stiu ca poate nu toata lumea este de acord cu mine,insa eu cred ca Lauren Kate chiar a reusit sa creeze ceva deosebit.Recunosc ca mi s-a parut ciudat faptul ca Lauren a decis sa foloseasca-sau mai bine spus sa descrie totul in asa fel incat sa fie gotic.Da,imi place si mie culoarea neagra,dar as fi preferat sa fie altfel.
In timp ce citeam cartea am incercat sa imi dau seama cum ar fi fost daca era scrisa la persoana I.Mi-ar fi placut sa fie asa ,deoarece cartile la persoana III nu sunt chiar pe placul meu.Diferenta mare nu ar fi fost,insa nu mai conteaza.
Ingerii cazuti.O scoala de corectie.Umbre.Well,un pic cam straniu,dar in acelasi timp interesant.
Mi-a placut povestea.Au fost cateva scene amuzante,altele un pic exagerate.Bineinteles,ca in orice carte,au existat personaje care nu mi-au placut deloc.Dar,hei,atunci nu ar mai fi avut farmec.
O poveste total diferita,in care ingerii cazuti se lupta intre ei de foarte mult timp,in timp ce sufletul unei fete este prins la mijloc.O batalie care continua si nu se va sfarsi decat in momentul in care Luce va muri sau isi va aminti totul.
Damnare este povestea Lucindei Price.O fata in varsta de 17 ani care in urma unui incident ajunge la internatul Sword & Cross.O scoala de corectie pentru adolescenti.Acolo totul incepe sa se complice.Poate la inceput Lucindei nu i se pare nimic ciudat,in afara de faptul ca acel loc este plin de adolescenti care ajunsesera in acel loc din diferite motive.
Sincera sa fiu am ramas un pic surprinsa cand am citit descriere internatului si faptul ca in curte exista un cimitir.Adica...e ciudat.Inteleg ca Lauren a incercat sa creeze o poveste care sa fie cat mai gotica ,dar pur si simplu mi se pare un pic prea exagerat.
Mi-au placut personajele in special Arriane.Chiar daca se comporta ca o nebuna-desi nu este-mi s-a parut ca este singura-in afara de Daniel si Penn-care facea un efort sa se imprieteneasca cu Luce.
Cu Daniel este o poveste diferita.Motivele lui de a o ignora si de a se comporta urat cu Luce-ei,nu chiar urat asta daca nu ti cont de faptul ca in prima zi in care s-au intalnit i-a arata degetul din mijloc.El incearca sa se tina la distanta,doar ca sa o protejeze,dar devine din ce in ce mai greu sa faca asta cu cat Cam se apropie mai tare de Luce.
Triunghiul amoros-un lucru pe care nu-l puteam ignora in aceasta carte,desi mi-am dat seama de la inceput ca totul se va sfarsi cu o lupta.
Cam,la inceput mi s-a parut un personaj dragut si m-am gandit ca poate totul o sa fie ok cu el.Dar m-am inselat.Finalul cartii-batalia dintre Cam si Daniel demonstreaza faptul ca,desi incercase sa o convinga pe Lce sa nu-l aleaga pe Daniel,Cam tot ceea ce isi dorea era sa puna punct.
Am fost surprinsa cand am citit capitolul cu Sophia.Nu m-am gandit ca tocmai ea va incerca sa o omoare pe Luce,si nu mi-a placut deloc ce i-a facut lui Penn.Dar la ceea ce nu m-am gandit eu niciodata a fost ca tocmai din cauza asta Daniel si Cam sa ajunga sa faca un pact pentru a o proteja pe Luce.
Partea buna este faptul ca Luce afla macar o parte din adevar.Daniel,Gabbe,Arriane ,Roland,Cam si Molly sunt ingeri cazuti.
Daniel Grigori in sfarsit putea sa se bucure de faptul ca era impreuna cu Luce dupa atata timp,chiar daca viitorul se anunta unul foarte complicat.
Dar povestea nu se incheie aici.Lupta continua.Va reusi oare Luce sa tina pasul cu ingeri?Sa inteleaga ceea ce se intampla de fapt?
Daniel si Luce sunt blestemati sa aiba parte de o viata destul de complicata,insa de data asta faptul ca Luce nu este botezata le ofera sansa de a lupta in continuare pentru a rupe blestemul.O iubire interzisa menita sa esueze,este mai puternica decat isi inchipuie oricine.
Desi la inceput am crezut ca o sa fiu dezamagita de continutul acestei carti,am ajuns la concluzia ca a meritat.Lauren Kate nu a scris pur si simplu o carte pe care sa o uiti repede.Eu cel putin stiu ca nu o sa o uit repede.Personajele,scenele...mi-au placut cum au fost descrise.Ingerii cazuti?Da,este un subiect destul de folosit in ziua de astazi,insa fiecare il foloseste intr-un alt mod.Lauren Kate a creat o lume unica!


Nota mea:5/5.

Puteti sa comandati cartea de la : Litera, Libris(Ro si Eng) ,Elefant.

6 comentarii:

Antonia Calina spunea...

Cartea asta a fost preferata mea pana acum cateva saptamani. Am citit cele 3 volume aparute pana acum si putin din celelalte 2 care trebuie sa apara la noi . Am citit si eu o recenzie nagativa , dar nu mi se pare ca era prea buna. Recenzia ta e una buna , nu aia care indruga o gramada de prostii despre Damnare. Dar nu poti obliga pe toata lumea sa aiba aceleasi gusturi.
Mi-a placut mult recenzia si ma bucura faptul ca mi-am amintit din nou de Luce si Daniel , doua dintre personajele mele favorite.

Blacky spunea...

Am citit si eu multe recenzii negative care sustin ca nu este o serie buna sau ca nu inteleg povestea.Ma bucur ca ti-a placut recenzia mea.Trebuie sa recunosc ca am citit toate cartile,desi pana acum nu am avut sansa decat abia astazi sa postez recenzia la primul volum.Seria este superba si unica.O sa recitesc Ratacire,apoi va trebui sa imi cumpar Pasiune deoarece nu o am.Rapture a aparut recent in strainatate ,asa ca nu stiu cand o sa a apara la noi.Sper ca in curand.

Antonia Calina spunea...

De abia astept sa apara Rapture la noi! Finalul cartii m-a intristat , dar m-a si bucurat. In mintea mea finalul era cu mult mai spectaculos , dar merge si asa. Cel putin ''porumbeii ''au ramas impreuna.O sa imi fie dor de toate personajele. Am vazut pe internet ca multi fani i-au sugerat autoarei sa scrie o carte cu Cam si chiar ar fi tare daca ar scrie una. Nu mi-a placut de Cam pentru ca intervenea intre Luce si Daniel , dar asa nu am nicio problema cu el.

Blacky spunea...

Mie mi-a placut foarte mult Rapture.Sincera sa fiu cred ca a fost cea mai faina carte din toata seria.Nici eu nu am nimic cu Cam.Da,nu mi-a placut ca intervenea mereu,dar e un personaj care desi se presupune ca ar trebui sa fie negativ,el ajuta destul de mult.Mi-ar place ca autoarea sa scrie o carte despre el.Chiar ar merita.

Only Books spunea...

Ce mult mi-a placut cartea asta! A fost prinrte primele fantasy care mi-au zis "vrei mai mult!". Citesc cu drag fiecare recenzie si pot sa spun despre a ta ca e foarte draguta:).

Dee.

Blacky spunea...

Multumesc,Dee.Nu pot sa spun ca recenziile mele sunt chiar reusite,dar ma bucur sa stiu ca le citesti.:)