luni, 9 iulie 2012

Recenzie:Existence de Abbi Glines.

What happens when you're stalked by Death? You fall in love with him, of course.


Pagan Moore doesn't cheat Death, but instead, falls in love with him.


Seventeen year old Pagan Moore has seen souls her entire life. Once she realized the strangers she often saw walking through walls were not visible to anyone else, she started ignoring them. If she didn't let them know she could see them, then they left her alone. Until she stepped out of her car the first day of school and saw an incredibly sexy guy lounging on a picnic table, watching her with an amused smirk on his face. Problem is, she knows he's dead.


Not only does he not go away when she ignores him, but he does something none of the others have ever done. He speaks. Pagan is fascinated by the soul. What she doesn't realize is that her appointed time to die is drawing near and the wickedly beautiful soul she is falling in love with is not a soul at all.


He is Death and he's about to break all the rules.

Recenzie.
Cand persoana pe care o credeai un spirit se dovedeste a fi moartea,ce poti sa mai faci?Ei,bine,Pagan Moore s-a indragostit de Moartea.
Abbi Glines din nou a reusit sa ma surprinda placut cu inca o carte fantasica.De data asta are legatura cu fantome.Surprinzator ,dar de data asta chiar nu ma deranjat faptul ca au existat scene exagerate.
Viata lui Pagan Moore nu a fost niciodata normala.De cand era mica putea sa vada spirite.Toata viata ei a incercat sa le ignore stiind perfect ca daca nu le baga in seama ei o vor lasa in pace ,iar ea nu va ajunge la spitalul de nebuni.A reusit pana a aparut Dank.
Dank nu este la fel ca celelalte spirite.Avand in vedere faptul ca celelalte spirite doar se uitau la Pagan fara sa spuna nimic,Dank vorbeste cu ea.
Trebuie sa recunosc ca nu am citit prea multe carti cu fantome,insa aceasta chiar mi-a placut.Este genul de carte care ai putea sa o citesti de cateva ori daca subiectul te atrage asa de mult.Eu am citit-o de doua ori.
Eu tot imi spuneam ca mai citesc un capitol si gata,dar acel capitol se transforma in doua -trei si tot asa.
Este clar ca nu poate fi comparata cu alte carti,ceea ce ma bucur.Chiar nu as fi vrut asta,dar Abbi a avut grija sa creeze o poveste originala.
Mi-a placut de Pagan.Da,are un nume ciudat,dar o data ce afli mai multe despre ea te obisnuiesti.Este o fata frumoasa,desteapta si chiar daca viata ei a fost mereu complicata a reusit sa mearga mai departe.Inca o eroina pregatita sa isi sacrifice viata pentru cel care il iubeste,dar in acelasi timp lupta sa ia decizii corecte.
Ca in cealalta carte,Breathe,Abbi a adaugat versuri de la melodiile care se presupun ca sunt ale lui Dank.Cine credea ca Moartea are voce buna?Ei,uite ca Abbi ne-a oferit un personaj care desi se presupune ca trebuie sa fie considerat rau sau de care toata lumea se teme,acesta ajunge sa se indragosteasca de o fata si sa cante intr-o trupa.Mie mi-a placut asta si am considerat ca a fost un plus.Mi-au placut scenele in care au fost adaugate si versurile.Cand Dank statea noapte in camera lui Pagan si ii canta pana aceasta adormea.Este un pic ciudata,dar cand o sa cititi cartea o sa va schimbati parerea.
Inca o carte cu acel triunghi amoros,doar ca de data asta este mai complicat.
Dank nu a aparut din senin in viata lui Pagan.El are o misiune,dar ajunge sa incalce regulile.Bravo lui.Asta mi-a placut cel mai mult la Dank.faptul ca a tinut-o pe Pagan in viata chiar daca stia ca incalca regulile.
De Leif Montgomery nu pot sa spun prea multe deoarece nu stun o mare fana a lui.El este cel care complica cel mai multe lucrurile.Intodeauna mi s-a parut ciudat faptul ca asa din senin s-a apropiat e Pagan,iar la final cand am aflat ca nu este om reactia mea a fost ceva de genul-" Stiam eu!"
Prietenii lui Pagan,Wyatt si Miranda au fost amuzanti,si sunt sigura ca fara ei cartea nu ar fi fost la fel.In orice carte trebuie sa existe prietenii adevarati pe care personajul principal poate sa se bazeze.
Existence este vorba despre iubire,moarte si alte obstacole pe care soarta le pune in calea lui Pagan Moore.Cine credea ca tocmai Moartea va juca un rol important intr-o carte?Eu nu.Ei,bine,de data asta macar pot sa spun ca Moartea a fost descrisa ca fiind un tip aratos cu o voce incredibila..lista continua la infinit.Ha!Ciudat ,stiu.Dar macar o data ar trebui sa avem si noi parte de ceva interesant ca aceasta carte,iar Moartea reuseste sa isi arate partea buna.
Daca ar fi sa o iau de la capat si sa scriu ceea ce cred despre aceasta carte ar trebui sa dau prea multe detalii.Mi se pare suficient cat am scris si sper ca va puteti face o parere propie.Despre final tot ce pot sa spun este: wow si happy ending.

Nota mea:5/5.


Niciun comentariu: