duminică, 8 iulie 2012

Recenzie:The Iron King.

Meghan Chase has a secret destiny; one she could never have imagined.


Something has always felt slightly off in Meghan's life, ever since her father disappeared before her eyes when she was six. She has never quite fit in at school or at home.


When a dark stranger begins watching her from afar, and her prankster best friend becomes strangely protective of her, Meghan senses that everything she's known is about to change.


But she could never have guessed the truth - that she is the daughter of a mythical faery king and is a pawn in a deadly war. Now Meghan will learn just how far she'll go to save someone she cares about, to stop a mysterious evil no faery creature dare face; and to find love with a young prince who might rather see her dead than let her touch his icy heart.
Recenzie...
Vreau sa multumesc Librariei Online Libris pentru ca mi-a oferit sansa sa am in biblioteca mea cartea The Iron King si mai ales pentru faptul ca ofera carti in engleza pentru recenzii!Multumesc!Cand am primit cartea am dansat de bucurie,acum postez recenzia!
De mult timp am vorbit despre seria Iron Fey de Julie Kagawa ,dar niciodata nu am facut recenzia.Ei,bine,a venit momentul sa o fac.
The Iron King este inceputul unei aventuri intr-o lume magica despre care auzim doar in basme.O lume in care imposibilul se intampla,unde creaturi pe care nu o sa le intalnim niciodata in viata reala iti vor oferi momente in care iti vei tine respiratia asteptand sa afli care va fi urmatorul pas.Este o lume periculoasa ,dar in acelasi timp fermecatoare.Multe promisiuni si multe amagiri.Lumea zanelor nu este la fel ca lumea noastra.Fiecare creatura poate fi o amenintare sau poate fi un ajutor.Niciodata nu sti ce se poate intampla..
The Iron King este genul de carte care va fermeca din prima secunda.Spun asta din proprie experienta deoarece atunci cand am pus mana pe care nu am mai putut sa o las jos.
In aceasta carte este vorba despre o fata pe nume Meghan Chase care atunci cand implineste 16 ani incepe sa vada lucruri care practic ar trebui sa fie imposibile.Chiar si inainte de a implini 16 ani,Meghan obisnuia sa vada din cand in cand lucruri ciudate,dar a preferat sa le ignore.
Adevarul este ca Meghan Chase este jumatate zana,jumatate om.Este fiica lui Oberon,regele curtii de Vara.Dar ea afla adevarul abia mai tarziu.
Totul incepe cand fratele ei mai mic,Ethan este inlocuit cu o creatura din lumea zanelor.Acea creatura arata exact ca baiatul,insa comportamentul este diferit.
Aceasta carte iti ofera cu adevarat o aventura pe care nu o poti ignora.Mi-au placut foarte mult personajele, in special Puck si Ash.
Puck este amuzant si ar face orice ca sa o tina pe Meghan in siguranta.Face o gramada de lucruri periculoase,dar mereu este vesel si are chef de glume.Este genul de persoana care incearca sa te faca mereu sa zambesti chiar daca situatia in care te afli este foarte urata.Robin Goodfellow aka Puck a fost si este cel mai bun prieten a lui Meghan de foarte mult timp.Acesta a fost trimis sa aiba grija de ea in lumea oamenilor,chiar daca acest lucru ar fi putut sa il omoare.Fiind zana ,Puck nu ar fi trebuit sa reziste atata timp departe de lumea zanelor,dar el a reusit sa ramana alaturi de Meghan chiar daca existau atatea lucruri care  putea sa ii faca rau.Povestea lui este cunoscuta de multa lumea ceea ce ia permis sa traiasca atata secole.
Ash este un print al curtii de Iarna.Oricat de chipes si fermecator este descris,poate ucide orice fara sa se gandeasca de doua ori.Este cunoscut pentru lucrurile care le face si pentru faptul ca este un vanator foarte bun.Acesta accepta sa o ajute pe Meghan dupa ce aceasta ii promite ca va merge cu el la curtea de Iarna.Dar intre timp lucrurile se schimba intre cei doi...
Este o poveste destul de complicata,dar foarte placuta.Se intampla atatea lucruri incat nici macar nu stiu despre care sa mai scriu.
Lumea Zanelor este amenintata de o noua curte.Curtea de Fier.Nimeni nu si-a imaginat ca datorita tehnologiei din lumea umana vor aparea zanele de fier.Dar problema cea mai mare este ca in timp ce fierul distruge treptat tinutul Nevernever,regel Machina il are pe Ethan si o vrea pe Meghan.
Inca un personaj care mi-a placut foarte mult este Grimalkin,un motan care vorbeste.El ii ajuta pe cei trei sau mai bine spus a a ajutat-o pe Meghan sa ajunga la Oberon atunci cand Puck a fost nevoit sa o lase singura.
In lumea zanelor creata de Julie Kagawa sunt anumte lucruri pe care trebuie sa le faci cu grija.Nu poti spune multumesc sau nu poti cere ajutorul fara sa oferi ceva in schimb.Sunt multe reguli pe care Meghan trebuie sa le respecte ca sa supravietuiasca.Ea reuseste sa supravietuiasca datorita celor trei:Puck,Ash si Grimalkin,dar pana la urma cel care merge cu ea pana la capat este Ash.
Meghan il invinge pe Machina,isi recupereaza fratele ,dar ceea ce va urma nu este usor.Ea stie ca este doar inceputul,si ca viata ei nu va mai fi niciodata la fel.
The Iron King este una dintre cartile mele preferate.Ador cum scrie Julie.Mi-a placut foarte mult povestea.Este originala ,lucru care conteaza foarte mult.Datorita lui Julie am ajuns sa cred ca in viata orice se poate intampla,tot ceea ce trebuie sa faci este sa crezi.
Cartile cu zane sunt destul de populare,dar putine sunt asa te interesante precum The Iron King.
Va recomand sa cititi cartea si sutn sigura ca nu veti regreta!

Nota mea:5/5.Daca as putea as da mai mult.Chiar merita.

3 comentarii:

Emily's Madness:) spunea...

Pare foarte interesanta cartea!!Chiar am mai citit o recenzie, la fel de draguta ca ata. Sincer sper s-o citesc si eu!!

Blacky spunea...

Daca era cumva pe blogul Carti Cu Colti atunci era tot recenzia mea.Ma bucur ca ti se pare interesanta cartea.E preferata mea!:)

Sabrina spunea...

Dupa ai spus si tu The Iron king este genul de carte ca ne va fermeca din prima secunda. Asa e, este o carte si o serie fff reusita! Foarte buna recenzia, felicitari! Se vede cat de mult iti place Julia Kagawa :d