duminică, 12 august 2012

Recenzie:Beautiful Disaster de Jamie McGuire.



The new Abby Abernathy is a good girl. She doesn’t drink or swear, and she has the appropriate percentage of cardigans in her wardrobe. Abby believes she has enough distance between her and the darkness of her past, but when she arrives at college with her best friend, her path to a new beginning is quickly challenged by Eastern University's Walking One-Night Stand.

Travis Maddox, lean, cut, and covered in tattoos, is exactly what Abby needs—and wants—to avoid. He spends his nights winning money in a floating fight ring, and his days as the ultimate college campus charmer. Intrigued by Abby’s resistance to his appeal, Travis tricks her into his daily life with a simple bet. If he loses, he must remain abstinent for a month. If Abby loses, she must live in Travis’s apartment for the same amount of time. Either way, Travis has no idea that he has met his match.

Recenzie:
Beautiful Disaster este genul de care de care nu te pot satura-sau mai bine spus eu nu ma pot satura.Chiar daca cateva persoane considera ca este o carte exagerata,parerea mea este cu totul alta.Trebuie sa recunosc ca Beautiful Disaster mi-a fost recomandata si ma bucur ca am citit-o.A meritat.
Subiectul a fost unul destul de bun si foarte interesant.O poveste care te lasa fara cuvinte.Au fost scene care m-au facut sa rad,dar si scene care nu prea mi-au placut.Diferenta intre aceasta carte si celelalte de acest gen,este ca autoarea a reusit sa faca in asa fel incat sa pun accentul pe idea ca personajul princiapl chiar era dispus sa inceapa de la zero.
Cartea a avut un inceput promitator.Nu m-am asteptat sa gasesc cine stie ce,dar totul s-a schimbat din momentul in care au inceput replicile dintre Travis si Abby.Titlul se potriveste de minune cu relatia dintre cei doi.Un dezastru frumos.O nebunie ,mai bine spus.O nebunie care pe parcurs se transforma in ceva frumos,apoi ceva urat.Si tot asa.Probabil ca nu are sens ce spun,dar asta este impresia pe care mi-a lasat-o.
Tot ceea ce isi doreste Abby Abernathy este sa inceapa totul de la zero alaturi de prietena ei cea mai buna America.Sa uite de trecut si de tatal ei.Ei,bine,viata ei se schimba din momentul in care il intalneste pe Travis Maddox.
Travis este faimos pentru luptele lui,dar si datorita faptului ca se stie ca schimb fetele ca pe ciorapi.Insa din momentul in care Abby intra in viata lui totul se schimba.
Avand in vedere faptul ca autoarea a avut grija ca ambele personaje sa aiba o atitudine increbidila,nici nu ma ma mir ca totul sa fie asa de complicat.
La inceput au devenit prieteni buni si atat.Asta ,daca nu tin cont de felul in care se poarte Travis cu ea.Toata lumea a fost socata de faptul ca Travis Maddox avea o prietena buna,dar cu care nu s-a culcat.
In ciuda reputatie lui de baiat rau,mi-a placut de Travis.Poate atitudinea lui a fost un pic exagerata si reactiona urat din orice ,dar cu Abby se purta altfel.
Treptat am ajuns sa cred ca poate vor ramane doar prieteni,dar la un moment dat am renunt la acest gand deoarece era clar ca cei doi nu puteau ramane doar prieteni.Era imposibil.Si ma bucur.
Trebuie sa repet faptul ca a fost o nebunie.De cate ori se desparteau ,iesea urat.De cate ori se impacaut totul era frumos.Nici eu nu mai stiam ce sa cred.
A fost amuzant sa citesc scenele in care Travis incerca din greu sa respinga fetele care se apropia de el,doar ca sa ii demonstreze lui Abby ca era serios in legatura cu relatia lor.Sau cum reactiona America de fiecare data cand Abby refuza sa faca ceva.
America si verisorul lui Travis,Shepley,au fost doua personaje care mi-au placut foarte mult.Doi oamenii nebuni care au fost alaturi de Abby si Travis pana la sfarsit.As putea sa spun ca am fost multumita ,deoarece datorita lor Abby si Travis s-au cunoscut.
  Scena care mi-a placut cel mai mult a fost-bineinteles,nu este singura,atunci cand Abby a facut cunostinta cu familia lui Travis.A fost un moment placut si amuzant.
Au fost atatea momente in care am crezut ca o sa arunc cu telefonul in perete din cauza ca Abby era asa de incapatanata,iar Travis atat de prost.Nu cred ca m-am mai simtit asa niciodata,dar totul are un inceput.Din fericire telefonul meu nu a patit nimic,m-am abtinut.
Despre fiecare carte imi fac o alta parere,insa despre Beautiful Disaster,as putea sa scriu mult si bine fara sa ma mai opresc.
  Relatia dintre Abby si Travis are multe probleme.Desi se iubesc,ei sunt constienti ca relatia lor este un dezastru.Dar asa nu ii impiedica sa continue.
O poveste nebuna care te va lasa fara cuvinte.Atat povestea,cat si personajele iti vor oferi sansa de a avea parte de o perioada nebuna in care vei rade si vei suferi alaturi de personaje.
O lectura placuta pe care sunt sigura ca nu o veti uita prea repede.Personaje pregatite deorice care iubesc din totu sufletul si sunt dispuse sa se schimbe de dragul persoanei iubite.

Un dezastru adevarat...un dezastru frumos..


Nota mea:5/5.

8 comentarii:

Antonia Calina spunea...

Bun , deci de fiecare data cand citesc o recenzie a acestei carti , cu atat mai mult vreau s-o citesc.Recenzia ta a fost grozava !

Blacky spunea...

Ma bucur ca ti-a placut!Sunt sigura ca o sa iti placa si cartea.E superba.

roxtao spunea...

Acum o citesc si eu. Abia astept sa aflu cum se termina!
Off-topic: Love your blog! Sunt surprinsa ca abia acum am dat de el, e o surpriza foarte placuta, mai ales ca in ultima vreme am innebunit vazand o multime de bloguri pe care recenziile inseamna de fapt..rezumate si atat!
O intrebare am: nu ai widget pt abonare prin e-mail? Ca nu l-am gasit. Si asa imi e cel mai usor sa urmaresc postarile noi, daca ma abonez prin FB, RSS, GFC, etc, in mod sigur nu o sa reusesc sa te urmaresc constant. In schimb, mailurile le citesc intotdeauna :)

Blacky spunea...

Sunt sigura ca o sa iti placa sfarsitul.Pe mine m-a lasat fara cuvinte.Sunt curioasa ce parere o sa ai tu.

Off-topic:Blogul meu nu este chiar asa de cunoscut,de aceea multa lume nu stie despre el.
Raspunsul la intrebare:Am avut widget-ul pentru abonare prin e-mail,dar nu mai stiu din ce motiv l-am scos.O sa il pun din nou astazi.

roxtao spunea...

Ok, astept, chiar as vrea sa ma abonez. Sunt surprinsa ca nu e cunoscut, vad ca il ai de ceva timp si chiar mi se pare foarte bine realizat! Felicitari! Anunta-ma, te rog, cand pui widgetul.

Blacky spunea...

Gata.L-am pus.Multumesc.:)
Da,il am de ceva timp,insa pana acum m-am multumit sa scriu pe el chiar daca nu este cunoscut.Imi place sa postez si o sa fac asta in continuare,chiar daca nu o sa il mai urmareasca nimeni.

roxtao spunea...

Mersi mult! :D M-am abonat, gata! Multa bafta iti doresc! Chiar cred ca valoarea unor bloguri ajunge sa fie rasplatita in timp, chiar daca poate intr-un ritm mai lent decat blogurile care posteaza zilnic copy-paste-uri dupa absolut toate noutatile editurilor sau organizeaza concursuri care le cresc rapid nr de abonati :)

Blacky spunea...

Multumesc.Ma bucur ca iti place blogul.La un moment dat am facut si eu faza cu copy paste,si poate se va mai intampla.Insa incerc mereu sa fac ceva original,incat sa pun in valoare ideile mele ,nu a lor.Nu reusesc intodeauna,dar ma straduiesc.Macar stiu ca recenziile mele sunt originale.Poate nu chiar 100% reusite,dar macar sunt parerile mele.In viitor planuiesc sa mai modific,si sa fac in asa fel incat sa nu mai fac doar copy-paste.