vineri, 17 august 2012

Recenzie:Catching Jordan de Miranda Kenneally.



Recenzie:
Cand am inceput sa citesc Catching Jordan speram ca o sa fie o carte cu o poveste interesanta,si asa a fost.Da,este vorba despre football,insa cel mai interesant lucru a fost sa citesc despre o fata care isi dorea atat de mult sa joaca incat era dispusa sa faca orice.Ei,bine,nu chiar orice.A dovedit ca este destul de buna si a devenit capitanul echipei de football de la liceul ei.A fost o lectura usoara ,amuzanta si foarte interesanta.
Jordan Woods este un personaj ambitios care refuza sa cedeze si arata ca poate sa faca ceea ce nimeni nu o credea in stare.In ciuda insistentelor tatalui ei de a renunta la ideea de a incerca sa primeasca o bursa de football  la un colegiul respectabil,adica Alabama,Jordan continua sa ii dovedeasca ca este in stare.
Hotara si pregatitat mereu sa arata tuturor ca desi este fata ea poate sa fie mai buna decat baieti.Dar cand vine vorba despre baietii si relatii,la aceasta categorie Jordan nu este chiar asa de buna.A fost ciudat,deoarece ea stia totul despre football,dar absolut nimic despre relatii.
Autoare Miranda Kenneally ne-a oferit o poveste speciala,in care avem parte de scene amuzant,dar si personaje puternice.Nu toata lumea are parte de ceea ce isi doreste,insa unii se straduiesc din greu.
Mi-au placut personajele foarte mult,mai ales Henry.Henry este cel mai bun prieten a lui Jordan,si unul dintre oamenii care au fost mereu alaturi de ea.Dar sentimentele lui fata de Jordan sunt mult mai intense decat crede ea.
Oh,Henry!Am citit de vreo 3 ori scena in care scria despre sentimentele lui Henry,si nu imi venea sa cred.Mi-a placut de el de la inceput.Este genul de persoana care se multumeste sa te aiba alaturi,chiar daca are sentimente mult mai profunde,dar ii este frica sa spuna adevarul deoarece se teme ca ar putea sa te piarda.Ei,bine,asa a fost in cazul lui Henry.A preferat sa taca si sa ii fie doar prieten!Nu-i corect..
Ceilalti baietii din echipa de football au fost amuzanti si mi-a placut cum reactionau de fiecare data cand era vroba de Jordan.Desi o tratau ca pe un baiat,ei aveau mereu grija de ea.Mai ales cand a aparut Ty Green.
Uh..Cand Ty Green si-a facu tintrarea in poveste nu am fost multumita.Da,m-am asteptat ca ceva sa se intample,dar nu la asta.Nu pot sa spun ca e un personaj rau.Chiar a fost dragut,insa eu sunt de partea lui Henry.
Destul de interesant subiectul.Avand in vedere faptul ca nu prea am citit carti care sa aiba ca subiect football-ul,trebuie s recunosc ca aceasta carte a fost destul de reusita.O lectura usoara in care personajul principal trece printr-o perioada destul de complicata in care realizeaza ca nu intodeauna va primi tot ceea ce isi doreste si ca  merita sa te gandesti mereu la alte optiuni.
Catching Jordan este genul de carte care te invata sa lupti pentru ceea ce iti doresti si sa nu te lasi batut,dar si ca prietenia este un lucru foarte important.
La sfarsitul cartii pot sa spun ca aproape ca am inceput sa dansez de fericire.Mai nou am tendinta sa fac asta cand ceva se intampla asa cum imi doresc eu..
Dupa,as putea sa spun o vesnicie,desi nu a fost atata,Jordan si Henry isi dau seama ca nu pot ignora ceea ce simt unul fata de altul.Ei,bine,mi s-a parut ca a fost o nebunie.Da,am inteles ca lui Henry ii era frica sa nu o piarda de tot,dar asta tot era sa se intampla!Important e ca si-au dat seama si gata.
Mi-a placut foarte mult cartea si cum scrie Miranda Kenneally.Este prma carte scrisa de ea pe care am citit-o ,asa ca sunt destul de multumita.Cel mai mult ma bucur ca exista un happy ending,dupa atat nebunie.
Desi cartea nu are genul de actiune cu care sunt obisnuita eu,si se bazeaza mai multe pe football,este una dintre cartile mele preferate.Consider ca ar fi minunat daca ar fi publicata si la noi in tara deoarece chiar merita.Este o poveste frumoasa si foarte interesanta.Cine ar putea sa refuze asta ceva?Eu,nu.Si de asta va recomand sa o cititi.

Nota mea:5/5.

Sustin campania de publicare de pe blogul Carti cu Colti.

2 comentarii:

ank_adaus spunea...

tocmai am primit aceasta carte ebook, m-am bucurat..citisem la tine recenzia si mi-a placut..maine clar o incep :)

Blacky spunea...

Ma bucur ca ti-a placut recenzia si chiar iti recomand sa citesti cartea.Pe blogul Carti cu Colti gasesti un poll unde poti sa votezi daca vrei sau nu ca aceasta carte sa apara la noi.Dupa ce o citesti te rog sa intri sa votezi daca vrei.