sâmbătă, 25 august 2012

Recenzie:Coveted de Shawntelle Madison + Giveaway.



Uneori ceea ce iti doresti este imposibil de tinut.

Pentru varcolacul Natalya Stravinsky,supranatural nu este nimic extraordinare.Ceea ce pare ciudat este faptul ca este blogata in South Toms River,New Jersey,ca o proscrisa pentru haita ei,vanzand antichitati pentru creaturi  magice sclifosite.Nelinistita si revenindu-si dupa despartirea de chipesul Thorn,fostul ei iubit,Nat gaseste confort intr-un loc neobisnuit:un stoc de obiecte pentru sarbatori pe care le-a strans obsesiv.Dar complicatile se strang mai repede decat ornamentele cand Thorn se intoarce acasa-si cei doi descopera ca flacara dintre ei a ramas la fel de intensa.

Inainte ca Nat sa rezolve relatia lor,ea trebuie sa faca fata unei probleme destul de periculoasa.Haita ei se afla sub atacul varcolacilor salbatici Long Island-iar Nat este prima tinta.Aruncata intre un vrajitor care lupta sa ii castige afectiunea,un grup pentru tublurati si vrajiti,si conducatorul haitei South Toms pregatit sa o dea la lupi,si este de ajuns sa dea oricui un atac de panica.Cu o miza atat mare ca si luna plina,Nat trebuie sa isi stranga toata puterea pentru a-si salva haita si,in cele din urma,pe ea.


Recenzie:

Curiozitatea m-a impins sa citesc aceasta carte.Mi-a placut descrierea si m-am gandit ca nu pierd nimic daca incerc.Bineinteles,asa cum fac intodeauna am citit cateva pareri de pe GoodReads.Pot sa spun ca are un subiect destul de interesant.Se bazeaza pe povestea unui varcolac,insa nu se opreste aici.Pe langa varcolaci mai avem parte si de:zane,nimfe,vrajitori,goblini...mai pe scurt aproape toate creaturile supranaturale.O amestecatura destul de buna si surprinzatoare.
Personajul principal este Natalya Stranvinsky,un varcolac care are tendinta de a strange obsesiv tot felul de ornamente pentru sarbatori,nu suporta sa vada mizeria-dependenta de curatenie mai bine spus-si are parte de atacuri de panica foarte usor aproape din orice.Toate astea au inceput de cand a fost parasite de iubitul ei.Partea cea mai rea este ca acum locuieste ca o proscrisa in oras deoarece a fost data afara din haita.
Obsesia lui Natalya a fost un pic exagerata,dar avand in vedere faptul ca Shawntelle a mentionat si alte personaje care au cate o problema asemanatoare,consider ca ar fi putut sa fie mai rau.
Am ramas un pic uimit cand am citit despre toate creaturile.Chiar la un moment dat m-am gandit ca e imposibil,insa a fost distractiv.
De Thorn,pot sa spun ca m-a scos din sarite.Chiar daca am inteles ca din cauza ca este un alfa trebuie sa accepte faptul ca urma sa se casatoreasca cu alta era evident ca vroia sa fie cu Natalya,insa nu vroia sa incalce regulile.Ei,bine,asta este partea care nu mi-a placut deloc.Cand vine vorba despre varcolaci si haitele lor mereu exista cate un alfa care trebuie sa suporte regulile haitei.Shawntelle a facut tot posibilul sa pun accentul pe acest punct,insa asta nu inseamna ca sunt de acord.Au fost scene in care am sperat ca Thorn isi va da seama ca putea sa schimbe totul.Chiar daca totul a continuat sa fie asa,macar a facut tot posibilul ca Natalya sa fie in siguranta.
Au fost scene care chiar m-au lasat fara cuvinte.Shawntelle a incercat sa creeze un personaj care in timp ce se lupta sa scape de obsesile ei incerca sa isi castige inapoi locul in haita.Autoarea a scris cateva scene destul de interesante in care am avut placerea sa citesc despre hotararea personajului principal de a nu sta degeaba in timp ce alti luptau.
In momentul asta pot sa spun ca as schimba multe lucruri,dar daca stau bine si ma gandesc nimic nu ar mai fi la fel.Este o poveste destul de originala.
Cand doi dintre membri haitei inamice au atacat-o pe Natalya prima oara am fost confuza.Ma intrebam mereu de ce tocmai pe ea cand nici macar nu facea parte din haita,dar pana la urma am inteles motivul.
Totul e bine cand se termina cu bine,nu?Ei,bine,situatia se complica,dar intr-un final Natalya reuseste sa faca ceea ce trebuie:adica sa lupte alaturi de familia ei pentru a invinge haita inamica.
Alte personaje care mi-au placut au fost cele din grupul de terapie a lui Natalya,adica:Lilith(sucubus),Nick(vrajitor),Abby(Muza),Tyler(dwarf),Heidi(sirena) si Raj(un zeu mai mic cu multe maini).Personaje care la fel ca si Natalya au probleme de care vor sa scape.Ceea ce mi-a placut foarte mult a fsot ca i-au sarit in ajutor atunci cand avea nevoie,apoi au facut-o sa inteleaga ca nu este singura.Se pare ca am uitat-o pe Aggie.Aggie este un personaj foarte incapatanat dar care a fost alaturi de Natalya de la inceput.Mi-a placut asta.Asa fac prieteni adevarati.Indiferent de situatie ei sunt langa tine.

Mi-a facut placere sa citesc Coveted.O carte in care prieteni adevarati exista.O carte care te invata ca familia este tot ceea ce conteaza cel mai mult.O lectura placuta si destul de interesanta.


Nota mea:5/5.


*************

Si acum concursul.Daca dorit sa participati la acest concurs va anunt ca premiile sunt cate un semn de carte pentru 5 persoane.Semnele de carte sunt de la autoarea.Le-am primit de ceva timp,insa am asteptat pana acum ca sa scriu si recenzia.

Ce trebuie sa faceti?

Lasati un comentariu cu:
-Numele cu care urmariti blogul prin GFC.
-Avand in vedere faptul ca s-a deschis noua pagina de facebook pentru seria TMI(The Mortal Instruments) ,da like paginii: Mortal Instruments Romania. (stiu ca nu are nici o legatura ,dar m-am gandit sa ii fac un pic de reclama).
-Like la pagina de facebook: Magic World Of Books.
-Ce parere ai despre recenzie?
-Lasa un e-mail la care sa te pot contacta in caz ca ai castigat.


Concursul incepe astazi 25.08 si se termina in data de 15.09.In 16.09 anunt castigatorii!
Succes!

8 comentarii:

Duduş spunea...

BFC: Dudus
Am dat like paginilor cu numele: Dudus Nicoleta
Recenzia mi se pare una foarte bine realizata:)
E-mail- deusa_diferita@yahoo.com

justathousandreams spunea...

Suna foarte bine cartea, ma bucut ca ti-a placut. :) O intrebare, carte e din vreo trilogie sau doar e doar una?

Blacky spunea...

Primul volum din seria Coveted.Al doilea apare abia in Noiembrie.Nu stiu daca o sa fie trilogie.

Cristinna spunea...

GFC: Cristinna
Am dat like pagnilor cu numele: Cristinna CrySs
Recenzia m-a facut sa vreau sa citesc cartea asta : p
E-mail : cristinacristinuzza.2010@yahoo.com

nastya paun spunea...

GFC:nastya paun
Fb:pauna oana
mi se pare interesanta cartea.
Email:anastacie93@yahoo.com

Emily's Madness:) spunea...

GFC: Emily's Madness:)
FB: Simina Zipy Monea
E-mail: zipysmadness@gmail.com
Parerea mea: Imi place recenzia, bineinteles, oricum ma intereseaza cartea, stiu de ea de ceva timp si ma bucur ca tu ai putut sa o citesti. Sarut mana pentru concurs!!:)

Andreea spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Andreea spunea...

GFC:Andreea
Fb:Andreea Bianca Şerban
Recenzia mi se pare interesanta si chiar ma face sa citesc cartea.Tine-o tot asa>:D<!
email:unforgettable.dreams95@yahoo.com