marți, 28 august 2012

Recenzie:Leif de Abbi Glines.

"She was mine. I owned her soul…until Death stole her heart."


Recenzie:
In nuvela Leif autoarea ne ofera povestea pe scurt din punctul de vedere a lui Leif.
Nu m-am asteptat ca autoarea sa scrie despre planurile lui Leif si felul lui de a gandi.Nu sunt o mare fana a lui ,insa pot sa spun ca am citit nuvela si nu mi-a venit sa cred faptul ca in mare parte el a fost presta de Gaede sa faca anumite lucruri.Putea sa refuze,bineinteles,dar nu a facut-o.
Felul in care Abbi pune accentul pe dorinta lui Leif de a o avea pe Pagan alaturi de el pentru intodeauna mi se pare un pic cam exagerat,dar este si o dovada ca ceea ce isi dorea el devenise practic o obsesie.Din punctul meu de vedere consider ca Leif este unul dintre personajele care nu isi doreste sa ramana singur si de aceea incearca sa-i oblige pe cei din jurul lui sa fie langa el.
Recunosc ca daca nu ar fi incercat sa o oblige pe Pagan,nu as fi avut nimic cu el.Ba chiar as fi considerat ca este un personaj destul de interesant.Abbi a facut in asa fel incat in poveste sa existe un baiat rau ,si acesta este Leif.Ei,bine,aceasta nuvela arata ca Leif nu este chiar asa de rau.
Abbi ne ofera pe scurt evenimentele petrecute in cele doua volume,Existence si Predestined,din punctul de vederea a lui Leif,dar si cum se termina totul pentru el.Ma bucur ca s-a terminat.Poate o sa mai fie si in Ceaseless ,cine stie.
As putea sa spun ca am devenit dependenta de cartile autoarei Abbi Glines.Cu fiecare volum imi dau seama si mai mult cat imi place felul in care scrie.Leif este o nuvela scurta,dar si captivanta.Mie mi-a placut.


Nota mea:5/5.

Niciun comentariu: