joi, 23 august 2012

Recenzie:Predestined de Abbi Glines.

You would think after helping save her boyfriend from an eternity in Hell that things would go back to normal. Well, as normal as life can be when you can see souls and your boyfriend is Death. But for Pagan Moore, things are just getting weirder.

The high school quarterback and reigning heartthrob, Leif Montgomery, is missing. While the town is in a frenzy of worry, Pagan is a nervous wreck for other reasons. Apparently good ‘ol Leif isn’t your average teenage boy. He isn’t even human. According to Death, Leif doesn’t have a soul. The quarterback may have skipped town but he’s still showing up in Pagan’s dreams... uninvited.

Dank has known from the beginning Leif wasn’t human. But he hadn’t worried about a simple soulless creature. Now, he realizes he made a grave mistake. Pagan’s soul has been marked since birth as a restitution, to a spirit so dark not even Death walks near it. Dank knows saving Pagan’s soul won’t be easy but Pagan is his. And he’s already proven he’ll defy Heaven to keep her. If Hell wants a piece of him too, then bring it on.


Recenzie:
In al doilea volum din seria Existence de Abbi Glines,intitulat Predestined,situatia se complica.Desi cartea are un inceput ca se poate de normal,cu cat am citit mai mult cu atat am inceput sa inteleg ce urma sa se intample.
Abbi Glines ne ofera o continuare destul de interesanta in care aflam cine este de fapt Leif si de ce la sfarsitul volumului 1 Dank i-a spus lui Pagan ca Leif nu este om.
Sincera sa fiu mi-a placut ce am citit.Abbi are un stil unic de a crea situati care sa te tina cu sufletul la gura si fix atunci cand nu te astepti apar surprizele.Ma bucur ca de fiecare data ne demonstreaza ca ceea ce scrie de productul imaginatiei ei si nu o copie.
In Predestined,Pagan are tot felul de vise in care isi aminteste de momente din copilarie pe care le-a uitat . Momente pe care le-a uitat si in care este prezent mereu un baiat.Bineinteles,nu m-am asteptat ca acel baiat sa fie tocmai Leif ,dar uite ca asa a fost.
Leif este printul spiritelor voodoo,cel care a salvat-o pe Pagan atunci cand ea era sa moara .Din aceasta cauza sufletul ei ii apartine.Partea buna?Ei,bine,Dank nu renunta si lupta pentru Pagan.Dupa cum a spus in prima carte: "It's pretty impossible to hurt what Death protects.",desi Leif nu vroia sa ii faca rau lui Pagan,ci doar sa o tina lanaga in in Vilokan pentru intodeauna.
Acest volum este scris din punctul de vedere a doua personaje:Dank si Pagan.O schimbare destul de bune deoarece chiar imi doream sa citesc macar un capitol din punctul de vedere a lui Dank.A fost ciudat sa citesc despre reactiile lui Dank din punctul lui de vedere.Cine s-ar fi gandit ca personajul care se presupunea ca este Moartea putea fi atat de gelos sau ca putea sa iubeasca pe cineva atat de mult.Dar Abbi a facut ca acest lucru sa fie posibil.
Cel mai trist moment din toata cartea a fost cand Wyatt,cel mai bun prieten a lui Pagan,a fost omorat de Gaede,tata lui Leif.L-am urat pe Gaede,dar si pe Leif pentru ca amandoi au incercat sa o oblige pe Pagan sa faca ceva ce nu vroia.
Wyatt a fost unul dintre personajele mele preferate si nu mi-a placut deloc faptul ca tocmai pe el la ales Abbi ca sa-l sacrifice,dar macar stiu ca totul se rezolva si sufletul lui se intoarce.Asta este surpriza cea mare de care am avut parte la sfarsitul cartii.
Pagan in aceasta carte a demonstrat inca o data ca este in stare sa se sacrifice pentru cei pe care ii iubeste chiar daca asta insemna sa fie nefericita pentru tot restul vietii.Ma bucur ca nu este genul de personaj care sa fie las sau sa faca multa drama.
Mi-a parut rau pentru Miranda.A suferit atatde mult ca a murit Wyatt,inca am crezut ca nu isi va mai reveni.Dar din fericire Abbi are planuri destul de mai in continuare.
Predestined este continuarea perfecta.O carte destul de interesanta plina de surprize.Am simtit nevoia sa repet ca este plina de surprize deoarece chiar asa este.Cand vine vorba despre Abbi Glines si cartile ei niciodata nu stiu la ce sa ma astept.Asta in sensul bun,bineinteles.
Povestea lui Pagan si a lui Dank devine din ce in ce mai interesanta.Cu fiecare volum,Abbi mi-a oferit si mai multe motive sa astept cu nerabdare continuarea.Nici macar printul spiritelor voodoo nu a reusit sa ii desparta,tot ce mai ramane acum este sa astept si sa vad ce obstacole le mai pune Abibi in clare.


Nota mea:5/5

Niciun comentariu: