miercuri, 29 august 2012

Recenzie:Sacrificiul de Anna Carey.



IUBIRE, AVENTURĂ ŞI SACRIFICIU ÎNTR-O LUME DEVASTATĂ

Pentru prima oară de când a evadat de la Şcoală, Eve şi-a găsit pacea.
Locuieşte în Califia, un paradis pentru femei, la adăpost de soarta îngrozitoare care le aşteaptă pe orfanele Noii Americi. Dar siguranţa ei are un preţ: a fost obligată să-l abandoneze pe Caleb, singur şi rănit, la porţile oraşului. Când aude că acesta se află în pericol, încearcă să-l salveze, însă e prinsă şi dusă în Oraşul de Nisip, capitala Noii Americi.
Captivă între zidurile Oraşului, Eve descoperă un secret cumplit despre trecutul ei şi e forţată să se confrunte cu o crudă realitate. Aflând că iubitul ei este în viaţă, ea încearcă să evadeze pentru a fi împreună – însă consecinţele ar putea fi tragice. Şi atunci, trebuie să facă o alegere disperată, altminteri riscă să-l piardă pe Caleb pentru totdeauna.

NARAŢIUNEA ANTRENANTĂ, POVESTEA ROMANTICĂ ŞI FINALUL TULBURĂTOR
SUNT TOT ATÂTEA MOTIVE PENTRU CITITORI SĂ AŞTEPTE CU NERĂBDARE URMĂTORUL VOLUM AL SERIEI!


Recenzie:
Dupa finalul primului volum care pot sa spun ca m-a lasat cu o mie de intrebri,nu ma asteptam ca autoarea sa complice lucrurile si mai rau.
Recunosc ca ma fost atat de nerabdatoare sa citesc cartea incat dupa ce am terminat-o am ramas fara cuvinte-in sensul rau.Nu bun.Mi-a parut rau ca Anna a crazut ca daca va complica lucrurile fanii vor fi multumiti.Eu nu sunt.
Da, a fost o continuare destul de buna,chiar surprinzatoare.Nu m-am asteptat la multe lucruri sa se intample.In mare parte am ramas socata cand am aflat adevarul despre rege si de ce o cauta pe Eve.Nu cred ca am dispretuit un personaj asa cum s-a intamplat cu regele.Oricat de mult sustinea ca facea totul pentru tara lui,el nu realizat ca e gresit.Well,in toate cartile exista cate un personaj care este foarte incapatanat si crede ca poate fi eroul,cand de fapt este cel care ajunge sa fie urat de lume.
Mi-a placut faptul ca la fel ca si primul volum din serie,al doilea volum este la fel de bine scris.Scenele si personajele au fost bine descrise,dupa parerea mea.Replicile-unele triste,altele prea hotarate,m-au adus intr-o stare din care sunt sigura ca nu o sa ies in curand.Cel mai mult nu pot sa imi scot din minte tot ceea ce se intampla in Scolile pentru fete.
Speram ca Sacrificiul sa fie o continuare perfecta in care Caleb si Eve sa fie fericiti.Dar nu a fost asa.Au avut parte doar de cateva momente ,apoi totul a fost distrus.Nimic nu a fost asa cu mi-am imaginat eu.
Acele momente in care autoarea a decis sa le ofere cateva clipe fericite au fost preferatele mele.Dar asta nu inseamna ca nu mi-a placut cartea.De fiecare data cand Caleb si Eve se intalneau simteam ca mai am un pic si dansez de fericire.Nu sunt sigura de ce reactionez de fiecare data asa,poate doar din cauza ca speram mereu ca cei doi sa nu mai fie nevoiti sa stea despartiti,asa ca profitam de acele momente.Atat eu ,cat si ei.Da,stiu ca suna aiurea,dar asta asa este.
Da,sunt confuza si la un moment dat mi-a venit sa dau cu cartea de pereti,insa am ajuns sa cred ca poate autoarea o sa ne ofere ceva mult mai bun in al treilea volum.
Prea trista cartea.Desi este plina de planurile marete ale regelui,idea ca Eva s-a sacrificat doar ca sa il salveze pe Caleb imi da speranta ca ca poate vor avea amandoi un viitor mai bun,dar si speranta asta a disparut cand am citit finalul.
Reactia mea nu a fost una 100% buna doarece ador cum scrie Anna si ador primul volum.Am sperat ca Sacrificiul sa intre pe lista mea de carti preferate,insa nu pot.Pur si simplu.Va primi nota maxima(5 stele) doar pentru originalitate si faptul ca a fost scrisa bine,dar sunt dezamagita de intorsatura pe care au luat-o lucrurile.
Foarte greu am citit finalul.Pur si simplu am ridicat cartea,am deschis-o,apoi am inchis-o inapoi.
Avand in vedere ca nu s-a declarat nimic in legatura cu ce s-a intamplat cu Caleb ma ajuta sa sper ca poate Anna nu este chiar asa de cruda inca sa strice totul.Oricine altcineva,dar nu el.Doar atat spun.
Nu pot sa inteleg de ce a facut asta si pot sa spun ca nu o sa inteleg niciodata,cel putin nu pana cand o sa aflu motivul.Ar fi putut sa fie o continuare fericita!Macar sunt multumita ca am citit cartea,chiar daca nimic nu a fost asa cum am vrut eu.Asta conteaza cel mai mult.Parerea mea despre autoare nu s-a schimbat si nici nu se va schimba atata timp cat va continua sa scrie atat de bine.
Poate autoarea a vrut sa ne facem o parere despre lucrurile oribile pe car ele facea regele sau rolul lui Eve in toata povestea asta.Poate in volumul trei Eve va reusi sa faca ceea ce i-a spus Moss,insa pana atunci o sa raman cu intrebarea : "De ce?".
Multe pareri bune.Fanii pe jumatate dezamagiti.Sa speram ca dupa un volum atat de trist,continuarea o sa fie mai fericita.Am nevoie de un happy ending!



Nota mea:5/5.

Puteti comanda cartea de la : LEDA, LIBRIS(RO si ENG) , ELEFANT

Un comentariu:

ank_adaus spunea...

trebuie sa incep sa citesc si eu aceasta colectie...e atatde laudata...