duminică, 12 august 2012

Recenzie:Storm de Brigid Kemmerer.

Earth, Fire, Air, Water – they have more power than you dream.

Ever since her ex-boyfriend spread those lies about her, Becca Chandler is suddenly getting all the guys—all the ones she doesn't want. Then she saves Chris Merrick from a beating in the school parking lot. Chris is different. Way different: he can control water—just like his brothers can control fire, wind, and earth. They’re powerful. Dangerous. Marked for death.

And now that she knows the truth, so is Becca.

Secrets are hard to keep when your life’s at stake. When Hunter, the mysterious new kid around school, turns up with a talent for being in the wrong place at the right time, Becca thinks she can trust him. But then Hunter goes head-to-head with Chris, and Becca wonders who’s hiding the most dangerous truth of all.

The storm is coming . . .

Parerea mea.

Storm de Brigid Kemmerer este o noutate pe care nu am putut sa o ignor.O poveste interesanta plina de actiune,dar si de adolescenti incapatanati care incearca sa arate cat de tari sunt.Brigid a reusit sa arate ca daca vrei poti creea ceva unic care sa merite laudele cititorilor.
S-a folosit de un subiect care nu este chiar asa de popular,dupa parerea mea.Nu prea am gasit carti in care sa fie vorba despre cele 5 elemente-apa,aer,foc,pamant si spirit.Este un subiect destul de rar.Poate cate un element,da,dar nu toate.Ceea ce mi-a atras atintia cel mai mult au fost fratii Merrick.Nu din cauza ca sunt baietii si se presupune ca toti arata bine.Nu e vorba despre asta.Povestea lor mi-a atras atentia cel mai mult.Patru fratii care in ciudat amenintarilor pe care le primesc in fiecare zi din partea oamenilor din comunitatea lor,ei isi vad de viata lor in continuare.Fiecare poate controla cate un element,insa sunt considerati puternici.Prea puternici ca sa fie lasati in viata.Se spune ca nu isi pot controla puterile,si ca oricand ar putea sa faca rau cuiva.
Sincera sa fiu doar o data am citit descrierea ,apoi nu am mai avut rabdare pana cand a aparut cartea ca sa o citesc.
      Storm,desi este la persoana a treia,este scrisa din punctul de vedere a doua personaje:Chris Merrick si Becca Chandler.Chris este cel mai mic din cei 4 fratii.Afinitatea lui este pentru apa.
Totul incepe in noaptea in care Becca il salveaza pe Christ ,si pe parcurs lucrurile se complica.
     Cei care au incearcat sa il omoare pe Chris,sunt baieti care ii ameninta mereu familia.Ei vor sa il faca sa isi piarda controlul ,doar ca sa aibe un motiv ca sa cheme pe Guide.Oamenii care sunt mereu cu ochi pe familia Merrick.
    Ceilalti trei fratii au si ei diferite afinitati.Michael,fratele cel mare,are afinitatea pentru pamant.Gemenii Gabriel si Nick-desi sunt identici au afinitati diferite.Gabriel pentru foc,iar Nick aer.Relatia dintre gemenii si Michael-in special Gabriel si Michael,nu este chiar asa de buna,deoarece Michael refuza sa faca ceva in legatura cu amenintarile.
     Incredibil ,dar adevarat,Brigid Kemmerer a reusit sa ma uimeasca cu stilul ei de a scrie.Nu cred ca a existat vreun moment in care sa imi doresc sa nu ma fi apucat de carte sau sa o las balta.Asa cum am scris la inceput,este o noutate bine venita pe care o recomand tuturor.Actiune,drama putina,dar cel mai important personaje puternice.Scene care te vor lasa fara cuvinte,si replici interesante.
   Baietii Merrick au fost mereu amenintati,chiar daca ei nu faceau nimic rau.Doar simplul fapt ca respirau era o sentinta la moarte.
Faptul ca Becca i-a salvat viata lui Chris,automat a transformat-o si pe ea intr-o tinta,deoarece era considerata ca fiind una dintre "ei".Ei fiind fratii Merrick.
Dupa toatea astea un alt personaj isi face aparitia.Hunter sau New Kid,cum ii spunea Beeca la inceput.Acesta sau mai bine spus cainele lui o ajuta pe Becca sa scape de cei doi baietii care nu o lasau in pace.
Nu mi-a placut de Hunter de la inceput.Mereu mi s-a parut dubios felul in care se purta,asa ca nu am fost deloc surprinsa la sfarsit cand am alaft motivul din cauza caruia se afla in acel oras.
Dintre ceilalti trei fratii,lasandul la o parte pe Chris,mi-a placut foarte mult de gemenii.Nick este cel care incearca intodeauna sa pastreze pacea si sa ii impace pe toti,in timp ce Gabriel este mereu pus pe fapte rele.Chiar el incearca sa il convinga pe Michale sa riposteze.Atitudinea lui Gabrie este amuzanta,dar in acelasi timp un pic prea impulsiva.
Michael,nu pot sa spun ca nu este un personaj bun.Bineinteles,are motive bune ca sa fie dur.Brigid a avut grija sa mentioneze acele motive in nuvela Elemental ,dar si in Storm.Insa pana la urma Michael ajunge sa realizeze ca ceea ce face nu e tocmai bine
          Becca intra in viata baietilor Merrick din clipa in care il salveaza pe Chris.Cu cat afla mai mult,cu atat isi punea viata in pericol.Este un personaj destul de incapatanat si puternic,dar care are parte de momente destul de grele.Este naiva si crede ca totul se poate rezolva usor,insa afla pe propia piele ca nu este adevarat.Cred ca cea mai amuzanta faza a fost cand la pleznit pe Gabriel.A fost socant.
      Becca si Chris si-au salvat viata unul altuia de mai multe ori.De fiecare data cand se intampla asta se apropiau si mai mult.Desi Brigid nu a scris ceva despr sentimentele lor ,daca se va intampla ceva intre ei doi la sfarsitul cartii,comportamentul lor ofera destule detalii incat sa ne dam seama.
Sunt cateva scene destul de intense inca care lupta dintre fratii Merrick si persoana trimisa sa ii ucida devine foarte interesanta,dar cel mai socant lucrur esre faptul ca acea persoana este chiar tatal Beccai.

Storm,este o carte superba cu un subiect foarte interesant.Mi-a placut foarte mult,si ma bucur ca am avut sansa sa citesc aceasta carte.O poveste unica care merita sa fie laudata.Fiind volumul de debut al autoarei Brigid Kemmerer pot sa spun ca o sa aiba succes.Stiu,ca a mai scris si nuvela Elemental,insa este scurta asa ca prefer sa spun ca Storm este cartea care a facut-o cunoscuta!

Nota mea: 5/5.