vineri, 19 octombrie 2012

Recenzie:The Lost Prince de Julie Kagawa.


Don’t look at Them. Never let Them know you can see Them.

That is Ethan Chase’s unbreakable rule. Until the fey he avoids at all costs—including his reputation—begin to disappear, and Ethan is attacked. Now he must change the rules to protect his family. To save a girl he never thought he’d dare to fall for.

Ethan thought he had protected himself from his older sister’s world—the land of Faery. His previous time in the Iron Realm left him with nothing but fear and disgust for the world Meghan Chase has made her home, a land of myth and talking cats, of magic and seductive enemies. But when destiny comes for Ethan, there is no escape from a danger long, long forgotten.


Recenzie:


Recenzia a fost postata  mai de mult(4 septembrie) pe blog in engleza.Am primit cartea de la Harlequin via Netgalley.

De cand am auzit de aceasta carte am fost atat de fericita deoarece imi plac foarte mult cartile scrise de Julie.Am fost un pic dezamagita cand seria Iron Fey s-a termiant(nu din cauza ca nu mi-a placut cum s-a terminat),dar acum imi vine sa dansez de fiecare data cand ma gandesc ca Julie a inceput sa scrie din nou despre Nevernever si zane..Julie,iti multumesc!

Trebuie sa recunosc ca dupa ce am terminat The Iron King m-am intrebat daca Ethan a uitat de ceea ce s-a intamplat,dar acum in The Lost Prince am gasit raspunsul.
Nu stiu daca ar trebui sa spun ca am fost surprinsa de atitudinea lui Ethan sau de felul inn care lucrurile s-au intamplat in The Lost Prince,insa au existat lucruri care m-au lasat fara cuvinte si un pic socata.
Nu a fost chiar cum mi-am imaginat.Da,mi-a placut cartea,dar au fost momente in ca vroiam sa il pocnesc pe Ethan din cauza ca era atat de incapatanat!C'mon.Am inteles ca ii era frica de zane,dar nu trebuia sa fie atat de...nu am un cuvant care ar putea sa il descrie.
Ceea ce mi-a placut cel mai mult a fost felul in care a scris Julie despre Ethan si familia lui,ce s-a intamplat dupa ce Meghan i-a parasit sa fie Regina in realmult de fier,sau cum a inceput relatia dintre Ethan si Kenzie.

Cum as putea sa scriu o recenzie fara sa dau multe detalii?In acest moment nu prea stiu din cauza ca sunt fericita si un pic confuza-intr-un mod bun,bineinteles.

A fost ceva nou si uimitor.Sunt doar cateva personaje noi,insa eu ma bucur ca am citit din nou despre Grimalkin,Puck(preferatul meu!),Ash,Meghan si Leanensidhe(credeti-ma ca in seria Iron Fey nu prea mi-a placut de ea dar acum ma bucur ca am citit despre ea).Pacat ca nu au fost prea multe scene cu Puck.Dumnezeule,chiar mi-a fost dor de el.Dar mi-a fost usor sa imi amintesc de ceea ce a facut Puck in cealalta serie si cum doar prezenta lui in The Lost Prince ma facut sa zambesc ca o nebuna.Da,il ador.Da,vreau sa citesc mai mult despre el.Te rog,Julie,scrie mai mult despre Puck!

In orice caz.The Lost Prince este despre Ethan si despre probleme pe care zanele le fac.Ethan stie ca daca zanele afla ca el le poate vedea nu il vor mai lasa in pace.Asta nu este ceva nou,dar cel putin Ethan stie regulile.

Acum stiu motivul din cauza caruia Ethan se purta ca un nesimtit.De ce incerca sa ii tina pe toti la distanta.El nu vrea sa fie asa.Cine vrea sa fie asa?Intr-un final ceea ce Ethan a incercat sa faca a fost sa se protejeze pe el,dar si pe cei din jurul lui.Dar am fost bucuroasa cand lucrurile s-au schimbat intre el si Kenzie.Cred ca a fost partea mea preferata.

Kenzie.Ce pot sa spun despre ea..Hmm..Ceea ce mi-a placut la ea a fost faptul ca nu s-a lasat si a incercat sa-i atraga atentia lui Ethan.Curajoasa.Incapatanata.Draguta.Cu siguranta genul de fata care am crezut ca o sa il faca pe Ethan sa nu mai indeparteze pe nimeni.Dar la fel ca si toata lumea ea are un secret....

Cand am inceput recenzia am mentionat faptul ca au fost scene care m-au lasat fara cuvinte si socata.Ei bine,asta a fost din cauza lui Kierran.Da,sunt sigura ca ati auzit acest nume din The Iron Knigh(ultima carte din seria The Iron Fey-dar acela a fost un vis si acum in THe Lost Prince este real!),fiul lui Ash si Meghan.Trebuie sa recunosc ca am fost foarte fericita ca Julie la mentionat in aceasta carte!M-am gandit:Yey!In sfarsit.",dar ceea ce a facut el la inceput ma lasat fara cuvinte.Sa nu ma intelegeti gresit imi place de Kierran.El a facut ceea ce a facut doar ca sa il ajute pe Ethan,dar a fost un pic prea mult si prea periculos.

Sfarsitul?A fost uimitor!Exact ceea ce mi-am dorit si un pic mai mult.

Poate gresesc.Poate exagerez.Dar aceasta este parerea mea.Mi-a placut povestea lui Ethan si abia astept sa citesc cartea urmatoare.

Julie Kagawa,inca o data nu m-ai dezamagit!Iti iubesc cartile si sper ca o sa continui sa scrii la fel.


Nota mea:5/5.



Trailer:

Niciun comentariu: