duminică, 25 noiembrie 2012

Recenzie:Clash de Nicole Williams.




The only easy thing about Jude and Lucy’s relationship is their love for one another. Everything else is hard.

Especially when it comes to reigning in Jude’s trigger touch temper and Lucy’s increasing jealousy of Jude’s Spirit Sister on the cheer squad who’s attached herself to him in just about every way a girl could. Feeling the stress of trying to hang on to her quintessential bad boy while becoming the foremost dancer in her class, Lucy knows something’s going to break. She wants both. She needs both. But if she doesn’t make a choice, she risks losing everything.

For Lucy Larson and Jude Ryder, love might be the thing that just isn’t enough.

Recenzie:


Avand in vedere cum s-a terminat primul volum din aceasta serie,Crush, m-am asteptat ca al doilea volum,Clash, sa fie la fel de bun.Ei bine,nu m-am inselat.

Povestea lui Jude si a lui Lucy continua,de data asta in alt loc.Lucy a intrat la Juillard ,iar Jude la un colegiu si este intr-o echipa de football.Desi totul suna normal lucrurile nu stau chiar asa.
Situatia este si mai complicata de data asta.Trecutul inca o data isi face simtita prezenta in unele scene aproape reusind sa distruga totul.
Autoarea a incercat sa ne ofere mai multe scene bune decat rele,insa chiar si scenele bune m-au facut sa ma astept la ce ii mai rau.

Sincera sa fiu nu m-am astepta ca in Clash lucrurile sa se schimbe asa.Ceea ce nu mi-a placut cel mai mult  a fost felul in care reactiona Lucy si cum il pedepsea pe Jude pentru lucruri pe care nu le putea evita sau care nu erau din vina lui.

Cu tot cu reactiile lui agresive si felul in care se comporta,Jude a fost personajul meu preferat.In multe scene autoarea la descris ata de frumos incat imi este imposibil sa scriu ceva urat despre el.
Gelozia este un sentiment urat care dulce la rezultate dezastruoase.Ea este prezenta in aceasta carte reusind sa o faca pe Lucy sa recurga la metode destul de drastice.

As fi preferat ca totul sa fie altfel.Nu mi-a placut faptul ca aproape tot timpul Jude a fost cel care se presupunea ca era vinovat.Si Lucy a facut foarte multe greseli.Speram ca macar de data asta autoarea sa nu-l mai faca pe Jude sa arate ca un baiat rau.

Mi-a placut faptul ca s-a schimbat locatia.Desi nu au fost descrise foarte mult locurile unde se aflau cei doi,m-am bucurat ca autoarea a decis sa faca asta.
Personajele noi-ei bine,unele au fost pe placul meu ,altele nu.Dar nu ma plang.

O poveste superba pe care o recomand.

Nota mea:5/5.



4 comentarii:

Oana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Oana spunea...

Interesanta povestea...m-ai convins si pe mine sa o citesc.

TheoRyaMarya spunea...

Chiar suna interesant, dar tre' sa vad cum fac rost de ea :) :*

Alexa Ale spunea...

Pare o serie interesanta. Imi place mult recenzia ta :)