miercuri, 21 noiembrie 2012

Recenzie:Domnia Haosului de Rachel Caine.



În oraşul universitar Morganville, vampirii si oamenii au coexistat într-o relativă armonie… până la sosirea lui Bishop, o căpetenie a vampirilor care ameninţa să readucă epitetul de malefic în expresia maleficii morti-vii şi să spulbere fragila stare de pace. Numai că Bishop nu este singurul pericol... Nori negri şi violenţi prevestesc o furtună de proporţii devastatoare. În timp ce studenta Claire Danvers şi prietenii ei se pregătesc să apere oraşul de elementele dezlănţuite — atât de cele naturale, cât şi de cele nenaturale —, se petrece un lucru neasteptat: vampirii din Morganville încep să dispară unul câte unul. Descoperirea motivului o conduce pe Claire spre o ultimă opţiune: să-i jure supunere lui Bishop… sau să moară.

Recenzie:

Volumul cinci din seria Vampirii Din Morganville este o continuare plina de surprize in care cei patru prieteni inca o data lupta pentru viata lor.

Unii spun ca cu cat sunt mai multe volume intr-o serie cu atat autoare deviaza de la subiect.Ei bine,in cazul acestei serii nu este asa.

Autoarea ne ofera din ce in ce mai multa actiune si sincera sa fiu imi este imposibil sa nu citesc cartile ei.
In Domnia Haosului ,Bishop incearca din nou sa puna stapanire pe Morganville.Sa o distruga pe Amelie.dar felul in care o face nu aduce decat distrugere.Poate are un pic de noroc,insa locuitorii din Morganville-cei care ii sunt loiali lui Amelie-nu se renunta usor.

Imi place foarte mult felul in care au evoluat Claire,Shane,Eve si Michael.Cu fiecare volum ei devin din ce in ce mai puternici si hotarati.Un lucru destul de bun avand in vedere in ce lume traiesc.
Trebuie sa recunosc ca de fiecare data cand termin un volum nu am rabdare pana sa il incep pe urmatorul.Am devenit dependenta de aceasta serie.

Da,sunt unele scene care nu mi-au placut deloc si daca l-as fi avut pe Myrnin in fata mea probabil l-as fi strangulat.Desi uneori are idei geniale,cateodata chiar face multe tampenii.Dar Claire e mereu prezenta ca sa salveze situatia,iar Shane ,Michael si Eve sunt alaturi de ea.

Mi-a placut cartea destul de mult.Nu e tocmai una dintre favoritele mele avand in vedere ceea ce se intampla,dar pot sa spun ca actiunea a fost pe placul meu.

Rachel Caine stie cum sa isi multumeasca fanii,si sper sa o faca in continuare.

Nota mea:5/5.



4 comentarii:

Rose ღ spunea...

Oh, mie Mirnyn mi se pare o dulceata :o3 Eu am ramas la volumul 4 si imi e asaa dor de Michael (ma rog, si de ceilalti, dar de Michael cel mai mult :)) )

Blacky spunea...

Myrnin are momentele lui care mi-au placut si mie,dar uneori mi-a fost greu sa nu ma enervez.
Eu am citit aproape toate cartile si sunt fericita.Am toate volumele din RO si abia astept sa apara restul.
Momentan am pus doar recenzia de la vol 5 din cauza ca recitesc seria..:)

Katty Deea spunea...

Merciii pentru recenzie chiar aveam nevoie sa ma uit la toate recenziile, deoarece imi doresc seria Vampirii din Morgenville si nu m-am decis, cred ca o so iau! :D :D

Stan Dana spunea...

O-da-dada, a fost destul de draguț volumul ,și nu pot sa nu iți împărtășesc ideea,seria aceasta creează dependenta. Acest volum este o introducerea a celui de al 6-lea, foarte bun (unul dintre cele mai bune din aceasta serie)