sâmbătă, 26 august 2017

Recenzie:Vocea lui Archer de Mia Sheridan.

Bree Prescot soseste intr-o mica localitate de provincie cu speranta ca aici va fi locul unde isi va gasi linistea sufleteasca pe care o cauta cu disperare, dupa un moment traumatizant petrecut intr-o noapte cumplita, cand tatal ei a fost ucis. In timp ce se instaleaza in noua ei locuinta, soarta i-l scoate in cale pe Archer Hale, un tanar singuratic si misterios, care ascunde in sufletul sau o suferinta profunda.
    Este un om fara voce si discret, care, pentru toti locuitorii orasului, in afara de Bree, trece neobservat.
    ,,Vocea lui Archer" este despre intalnirea dintre o fata blocata in amintirea unei nopti terifiante si a unui barbat pentru care iubirea reprezinta cheia vindecarii si libertatii lui. Este povestea unui tanar care traieste cu o rana ingrozitoare si a unei fete care il va ajuta sa-si gaseasca ,,vocea”. E un roman emotionant si captivant despre suferinta, destin si puterea tamaduitoare a dragostei.

"Tu mi-ai furat inima.Si.Bree,in caz ca te intrebai,nu o s-o vreau niciodata inapoi."

Puteti sa spuneti ca sunt nebuna,dar in acest moment chiar ma simt asa.Deoarece,serios!)cum am reusit sa aman aceasta carte?
In acest moment ma tot gandesc la asta,deoarece se pare ca mi-a placut la nebunie aceasta carte..Chiar foarte mult!Trebuie sa adaug si asta:nu glumesc.
E prima carte scrisa de Mia Sheridan pe care am avut sansa sa o citesc si trebuie sa recunosc ca a fost uimitoare!O poveste frumoasa plina de urcusuri si coborasuri,momente care iti frang inima,o poveste despre doua persoane uimitoare,care in ciuda cosmarurilor care ii bantuia,au gasit o cale sa fie fericiti - au gasit fericire unul langa altul.Si a fost incredibil.

Tot ceea ce vrea  Bree Prescott este sa gaseasca un loc un loc unde sa se simta in siguranta,un loc unde sa uite pentru cateva clipe ce i s-a intamplat tatalui ei.Un loc departe de acele amintiri,departe de tot ceea ce ii poate aminti de aceea noapte.Dar in Pelion,Maine gaseste mai mult decat un loc sin care sa se simta in siguranta.
Viata lui Archer Hale este una in liniste,departe de toata lumea.Ignorand totul si pe toata lumea.Dar trecutul este inca prezent,facandu-l sa se simta ca si cum nu ar avea nici un drept si ca merita sa triasca in liniste.Sa fie ignorat de toata lumea si sa traiasca singur.Dar cand a intalnit-o pe ea totul se schimba.Pas cu pas.Dar daca nu este de ajuns?Daca acele cosmaruri din trecut o sa strice totul?Daca...

Intr-o buna zi,cand vom fi batrani si carunti,o sa te privesc intinsa in pat ,langa mine,exact ca acum,o sa ma uit in ochii tai si o sa stiu ca intotdeauna ai fost tu.Si aceea va fi marea bucurie a vietii mele,Bree Prescott .

Cartea a fost frumoasa,dar in acelasi timp trista.M-a facut sa zambesc ca o nebuna si in acelasi timp m-a intristat,deoarece au fost foarte multe lucruri pe care le-am citit mai greu.Aceasta poveste a fost perfect de imperfecta,plina de surpriza si un roller-coaste de evenimente emotionante,plina de momente nebune si bune.Pas cu pas,am inceput sa inteleg mai mult si a inceput sa imi placa felul in care totul se schimba,cum s-a transformat intr-o poveste de dragoste frumoasa si incurcat.Deoarece asa a fost de la inceput pana la sfarsit.

Felul lui Archer de a traii a fost un pic ciudat,dar intr-un fel am inteles de ce a ales sa stea departe de toata lumea.Faptul ca nu putea vorbi este motivul principal,dar au fost mai multe lucruri implicate,mai ales motivul din cauza caruia nu putea vorbi si povestea despre ce s-a intamplat cu parintii lui si unchiul lui.O poveste tragica si trista,insa cumva Archer a reusit sa supravietuiasca si sa devina cineva care nu m-ai avea incredere in nimeni.Pana a aprut Bree.

“Sa te iubesc nu e o povara.Sa te iubesc e o onoare si o bucurie,Archer.”

Pas cu pas am inceput sa inteleg mai multe lucruri si am inceput sa ma gandesc la felul in care s-a intamplat totul,cum s-au intalnit Bree si Archer,cum au reactionat-adica cum Archer a reactionat,eii,trebuie sa recunosc:Bree vorbea ca o nebuna si a fost un moment destul de amuzant.
Si Bree?La inceput am fost un pic nesigura in legatura cu personajul ei.motivul principal fiind faptul ca nu stiam de ce a fugit de acasa si ce cauta in Pelion.Dar intr-un final indoiala mea a disparut atunci cand am inceput sa citesc mai multe despre ea.Un personaj amuzant si interesant.Un pic prea incapatanata..

Perfect de imperfect.O poveste despre doua persoane bantuite de trecut care meritau sa gaseasca un fel de a-si continua viata,de a supravietuii.Dar pana la urma au primit ceea ce meritau ,intr-un fel foarte frumos.Unele scene au fost chiar foarte triste si greu de citit.

“Este ca si cum viata mea a inceput in secunda in care l-am vazut.”

Nu pot sa imi dau seama de ce ador genul acesta de carti.Poate din cauza ca sunt despre dragoste adevarata,despre cineva care afla intr-un final ca el/ea merita sa fie fericit/a ,sa fie iubita si sa iubeasca.Chiar nu stiu de ce,dar aceasta carte a fost exact acel gen:genul de carte in care unul dintre personajele principale,Archer,realizeaza intr-un final ca in ciuda tuturor lucrurilor prin care a trecut,in ciuda faptului ca este mut,merita sa fie iubit de cineva,ca merita sa fie vazut de toata lumea,nu ignorat.Am adorat acel capitol deoarece a fost perfect.

Aceasta carte este genul de carte pe care nu o poti ignora si o data ce incepi sa o citesti o sa vrei sa afli mai multe,sa afli cum se schimba lucrurile si cum se termina.Deoarece in ciuda acelor momente triste,aceasta carte are o frumuste aparte.