sâmbătă, 26 august 2017

Si uite cum trec lunile prea repede...







             Astazi,desi stiu acest lucru de ceva timp,am realizat ceva:lunile trec prea repede!Pfiu,stiu,nu are sens si pare un pic ciudat faptul ca am ales sa scriu despre asta,cand este clar ca nu prea am mai scris pe blog de ceva timp.Hmm,ei lipsa mea are o scuza...Eii,asa zicem cu toti,nu?
Suntem deja in 26 August si pot sa spun ca nu imi vine sa cred cat de repede trec lunile..Asa pe nesimtite si sincera sa fiu nu prea imi aduc aminte cum sau de ce.
Pe langa faptul ca imi petrec zilele libere citind sau uitandu-ma la seriale,altceva mai bun nu am facut. Oh,stai,asta nu e adevarat.Momentele care il includ pe logodnicul meu sunt importante si cele mai interesante.Restul?Ore trecute rapid cu ochii in carte sau in laptop,sau ore petrecute la lucru incercand sa imi pastrez calmul inainte sa sar in capul cuiva..
Eii,sa nu va ganditi ca sunt o persoana violenta.Chiar nu sunt..Dar uneori simt ca nu mai pot si imi cam pierd controlul..Imaginatia mea preia controlul si imi arata ce as putea sa fac...Se vede ca ma uit la prea multe seriale SF si citesc carti cu personaje badass.If only..

Ieri am reusit sa termin sezonul patru din serialul Agentii Shield,astazi am terminat de citit Vocea lui Archer de Mia Sheridan...iar acuma?Ascult pe repeat melodia Demons a lui Jacob Lee versiunea live..O melodie superba care nu imi mai iasa din cap!Dau vina pe fratele meu-el este cel care imi da tot timpul mesaje pe facebook cu tot felul de melodii..unele imi place,altele nu,dar uite asa ,datorita lui,imi fac playlist-ul pentru noptile sau weekend-urile petrecute la lucru.As putea sa spun ca ascultam cam acelasi gen de muzica,asa ca nu ma pot plange cand vine vorba despre asta.




Ca tot am zis ca trec lunile prea repede..Nu prea imi vine sa cred ca deja suntem la sfarsitul lunii August.Mai un pic si se mai duce un an.Va vine sa credeti?Mie nu.Dar asta-i viata.Trece rapid fara sa iti dai seama.

Cel mai mare regret al meu?Faptul ca desi citesc foarte mult,sunt la curent cu ce se mai intampla prin lumea cartilor nu reusesc sa imi gasesc idei ca sa pot sa mai postez pe acest blog.The old tale ..i know.Dar cam asa e,asa ca nu o sa va plictisesc din nou cu aceasi chestie pe care o repet de n ori.

Se pare ca deja de ceva timp am facut o pasiune pentru imaginile cu bufnite.Stiu,suna ciudat,dar mereu cand vad ceva :oglinzi,cutii,huse pentru telefoane sau felicitari cu bufnite parca imi vine sa le cumpar pe toate!Hehe.Recent am gasit o oglinda draguta cu o bufnita si nici macar nu am mai stat pe ganduri inainte sa o cumpar.
Sa va mai asteptati la postari de genul acesta din partea mea..Se pare ca desi n-am idei legat de carti,ma mai apuca uneori sa scriu asa cate ceva despre mine.Asta daca mai cititi careva dintre voi acest blog,daca nu ,nu-i bai!Eu tot o sa scriu cate ceva pe aici ;-)

Pana la urmatoarea postare despre mine si aburelile mele,va las sa cititi recenzia mea despre cartea Vocea lui Archer de Mia Sheridan.

Niciun comentariu: